ik heb twee files;
inlog_bestand
en deze verwijst naar het volgende bestand uitvoerbestand(bestand.php)
alleen ik krijg nu helemaal geen uitvoer. ik krijg alleen de berijpelijke opmerking dat $gebruikersnaam en $wachtwoord niet zijn gedefinieerd...
voor de rest klopt het allemaal...
Ik ben niet echt een pro.... dus het kan zijn dat ik naar de bekende weg vraag excuses daarvoor... paswoorden wachtwoorden databases van de sql server kloppen dat is gecontroleerd
inlog_bestand
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
| <?php error_reporting (E_WARNING); error_reporting (E_ERROR); ?> <form method="post" action="bestand.php"> <table border="0" width="100%" cellspacing="0" cellpadding="0"> <tr> <td width="50" valign="top"><font size="2">Gebruikersnaam:</font></td> <td><input type="Text" name="naam" size="30" value="<?php echo $gebruikersnaam ?>"></td> </tr> <tr> <td width="50" valign="top"><font size="2">wachtwoord:</font></td> <td><input type="Text" name="naam" size="30" value="<?php echo $wachtwoord ?>"></td> </tr> <td width="50"></td> <td><br><input type="Submit" name="submit" value="log in..."></td> </tr> </table> |
en deze verwijst naar het volgende bestand uitvoerbestand(bestand.php)
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| <?php $db = mysql_connect("localhost", "xxxx", "xxxxx"); mysql_select_db("xxxx",$db); $result = mysql_query("SELECT * FROM xxxxxx WHERE gebruikersnaam='$gebruikersnaam' AND wachtwoord='$wachtwoord'"); while ($myrow = mysql_fetch_row($result)) { printf("%s,%s,%s,%s\n", $myrow[0],$myrow[1],$myrow[2],$myrow[3]); } ?> |
alleen ik krijg nu helemaal geen uitvoer. ik krijg alleen de berijpelijke opmerking dat $gebruikersnaam en $wachtwoord niet zijn gedefinieerd...
voor de rest klopt het allemaal...
Ik ben niet echt een pro.... dus het kan zijn dat ik naar de bekende weg vraag excuses daarvoor... paswoorden wachtwoorden databases van de sql server kloppen dat is gecontroleerd