Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Money for nothin' and your chicks for free
Ik begrijp het ook niet want wat is bij de meeste de 2de intresse na computers. Juist ja hun vervoersmiddel
Ik denk dan dat je echt een ander forum moet gaan zoeken. Tweakes is toch echt voor computerzaken.Sen schreef op 09 september 2002 @ 11:56:
Het komt er niet eens in als thema forum.
Ik begrijp het ook niet want wat is bij de meeste de 2de intresse na computers. Juist ja hun vervoersmiddel
Tevens is er op dit computer fora ook veel over alles behlave computers te vinden.
Stuff generalis
Huiskamer
Wetenschap en levensbeschouwing
Gadget stuff
Audio en video
internet en telefonie (vooral het telefonie gedeelte)
Nee hoor ik zei alleen in mijn eerste post dat ze het toch niet doen.DeeJee schreef op 09 september 2002 @ 12:04:
Check de vorige discussie ff. Daar is dit allemaal al eens in besproken. Gaan we toch niet weer doen hoop ik.
Dat jij daar een opmerking op maakte dat ik maar weg moest jah daar kan ik niks aan doen.
Je hoeft van mij niet weg hoorSen schreef op 09 september 2002 @ 12:05:
[...]
Dat jij daar een opmerking op maakte dat ik maar weg moest jah daar kan ik niks aan doen.
Ging mij er alleen maar om dat degene die een auto forum zouden willen dat op een ander forum moeten zoeken.
he ja, een forum over de NSSen schreef op 09 september 2002 @ 11:56:
Het komt er niet eens in als thema forum.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
-Nee, want er is al eerder nee gezegd.
-GoT is een techforum, autofora zijn er vast wel genoeg denk ik zo.
Eerste is volgens mij geen goede rede, tijden veranderen, en het publiek van gathering ook.
toch denk ik dat je op gathering een ander publiek krijgt dan op b.v. fok (: http://forum.fok.nl/listtopics.php/50 plains trains & automobiles) of op suzuki tuning club (http://www.suzukituningclub.nl/forum/) zal het er weer heel anders aan toe gaan.
Waarom wel: het lijkt me dat er animo genoeg is als we kijken naar SG.
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
Als we een autoforum openen, trekt dat autoliefhebbers aan, die misschien niet eens wat met PC's kunnen/willen en de rest van het forum misschien als wel "handige" helpdesk zien. NST&M, SG en HK zijn de 'offtopic' fora die we toelaten, om toch deze onderwerpen te kunnen bespreken. Maar duidelijk mag het toch echt zijn dat het niet ons 'doel' is. Eigenlijk is Hifi al een stapje te ver, maar dat is gecombineerd met geluidskaarten, PC speakers en videobewerking enzo.
In SG mag je het bespreken, dat is daarvoor. Een apart auto-forum gaan we niet openen (nee ook niet met 30 dagen geregd zijn regel). Wij bepalen onze doelgroep en dat is dus zoals hierboven beschreven...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dat is nou eens een goede rede. als je dit nog 2x moet intikken dan is het wellicht de moeite waard de faq van LA bij te werken.JvS schreef op 09 september 2002 @ 14:10:
Als we een autoforum openen, trekt dat autoliefhebbers aan, die misschien niet eens wat met PC's kunnen/willen
In SG mag je het bespreken, dat is daarvoor. Een apart auto-forum gaan we niet openen (nee ook niet met 30 dagen geregd zijn regel). Wij bepalen onze doelgroep en dat is dus zoals hierboven beschreven...
...(nee ook niet met 30 dagen geregd zijn regel). ..
Wat bedoel je hiermee?
Omdat je eerste 30 dagen geregged moet zijn om SG te zien.leuk_he schreef op 09 september 2002 @ 14:36:
...(nee ook niet met 30 dagen geregd zijn regel). ..
Wat bedoel je hiermee?
Verwijderd
Maak je er een themaforum voor 29 dagen van. Is het hele argument om te registreren voor de auto's verdwenen.[Airwolf] schreef op 09 september 2002 @ 16:00:
Omdat je eerste 30 dagen geregged moet zijn om SG te zien.
Waarom huisdieren wel en auto's niet?
Verwijderd schreef op 09 september 2002 @ 21:55:
[...]
Maak je er een themaforum voor 29 dagen van. Is het hele argument om te registreren voor de auto's verdwenen.
Waarom huisdieren wel en auto's niet?
Ehm, misschien omdat wij dat beslissen?
Klinkt misschien bot, maar zo is het wel
Dit forum is namelijk voor computer related spul, dat er offtopic forums zijn, ok, maar niet dat we dadelijk half fok erbij hebben zegmaar
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
nee, er is geen themaDaNCe2k schreef op 09 september 2002 @ 22:02:
TF zie ik de laatste tijd ook niet meer, is Thema Forum gesloten
Verwijderd
Ok, you the bossBuzzman schreef op 09 september 2002 @ 22:02:
[...]
Ehm, misschien omdat wij dat beslissen?
Klinkt misschien bot, maar zo is het wel
Gezellig tochDit forum is namelijk voor computer related spul, dat er offtopic forums zijn, ok, maar niet dat we dadelijk half fok erbij hebben zegmaar