• Flaterik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-06-2025
Ik zit met een groot probleem!

Vanaf gister avond doet mijn dusplay van me nog niet zo oude Motorola v.66 het niet meer. Het display geeft alleen een rood licht en doet verders niks! Blenne kan ik wel gewoon maar kan dus verder nikz zien en dus ook geen telefoon nummer opzoeken uit het tel. boek.

Nou ga ik zo terug naar de winkel allen zitten al mijn telefoon nummers in het toestel ipv op de sim. Ik verwacht dat de telefoon terug gestuurd word en dat ik een leentoestel krijg maar dan zit ik dus zonder me nummer..

Daarom zou iemand met een Motorola v.66 ff kunnen beschrijven hie ik dit kan omzetten met een paar drukken op de knop want dat kan namelijk. Ik heb het boekje er al ff bijgehad maar kom niet verder. Het is iets van:

Uit de gebruiksaanwijzing:

meerdere gegevens copieren
ga als volgt te werk om meerdere telefoonboekgegevens te kopieren van uw telefoon naar de sim-kaart of andersom.

* ga naar het menu vanhet telefoonboek
* ga naar copieer gegevens
* en dan kom ik niet verder want weet niet welke optie dat is :)

bladzijde 104/105 uit de handleiding

Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
Tja een vriend van mij heeft in een telecomzaak gewerkt en als ik hem moest geloven dan waren 9 van de 10 telefoons die kapot waren en ter reparatie werden aangeboden van het motorola type met klepje. En als ik zelf zo om me heen kijken naar dit soort gevallen dan ken ik idd aardig wat vrienden van mij die de meest vage problemen hebben gehad met motorola-klepje-telefoons.

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

• Flaterik
Ja ik hoef ook niet weer z'n soort type. Ga denk ik nu voor Nokia 6510

Maar dat is nu ff niet te zake moet snel me telefoonboek weer terug hebben :)

• Johny58
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-02 18:18
Kan je hier niet verder mee helpen, maar heb wel een ander voorstel:
Misschien kan je het via infrarood proberen

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

• Flaterik
hmmzz er zit geen infrarood op.. en datakabel heb ik ook niet

• Redshark
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-03 09:38
Nou heb ik er ook eentje (doet het verder perfect trouwens)

de Oplossing:

Druk op de knop voor je telboek (bij mij standaard knopje linksboven)

vervolgens:

- Menu
- 8 x naar beneden met het 'joy-padje'
- druk op kies (kleine knopje rechtsboven)
- nogmaals deze knop (voor het wijzigen vanaf welk gegeven je begint met kopieren)
- getal (waarschijnlijk 1)
- knopje rechtsboven
- 1x naar beneden
- knopje rechtboven
- getal van je laatste gebruikt geheugenplaats (ik zou gewoon 499 doen ofzo, lijkt me het makkelijkst)
- knopje rechtsboven
- 1 x naar beneden
- knopje rechtsboven
- getal 501
- knopje rechtboven

Even wachten en je hebt een mooie tel lijst op je sim!

snap je het nog of toch niet? Ik ben ervan uitgegaan dat je in het hoofdscherm bent (dus niet al in het menu!!) vanaf daar moet het lukken.

Gegevens kopieeren is trouwens best apart soms met deze tel vind ik, maar gewoon proberen zou ik zeggen

• Flaterik
aaah kijk dat lijkt erop! :)

ik kan dus niet zien of het gelukt is maar als ik op me voicedail knop druk en spreek een naam in dan belt hij datnummer nog wel gewoon terwijl er in de handleiding staat dat je die gegevens niet mee kan nemen op de sim!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-02 19:59

Whuzz

Dodgeball!

Flat_erik schreef op 09 september 2002 @ 12:03:
aaah kijk dat lijkt erop! :)

ik kan dus niet zien of het gelukt is maar als ik op me voicedail knop druk en spreek een naam in dan belt hij datnummer nog wel gewoon terwijl er in de handleiding staat dat je die gegevens niet mee kan nemen op de sim!
Dat zegt niets denk ik. Je hebt de lijst gekopieerd naar sim, maar ik denk dat ze ook nog in het toestel staan? Dus je voicedialing gebruikt gewoon de gegevens uit de foon... Weet het niet zeker hoor, heb een S35i, geen motorola.

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Verwijderd

Algemeen probleem van de oudere generaties clamb shell mobieltjes van Motorola, is foliebreuk t.g.v. duizenden keren buigen (open en dichtklappen van toestel). Hierdoor treedt trackbreuk op van de electrisch geleidende koper tracks.

• Flaterik
toeter schreef op 09 september 2002 @ 11:53:
Nou heb ik er ook eentje (doet het verder perfect trouwens)

de Oplossing:

Druk op de knop voor je telboek (bij mij standaard knopje linksboven)

vervolgens:

- Menu
- 8 x naar beneden met het 'joy-padje'
- druk op kies (kleine knopje rechtsboven)
- nogmaals deze knop (voor het wijzigen vanaf welk gegeven je begint met kopieren)
- getal (waarschijnlijk 1)
- knopje rechtsboven
- 1x naar beneden
- knopje rechtboven
- getal van je laatste gebruikt geheugenplaats (ik zou gewoon 499 doen ofzo, lijkt me het makkelijkst)
- knopje rechtsboven
- 1 x naar beneden
- knopje rechtsboven
- getal 501
- knopje rechtboven

Even wachten en je hebt een mooie tel lijst op je sim!

snap je het nog of toch niet? Ik ben ervan uitgegaan dat je in het hoofdscherm bent (dus niet al in het menu!!) vanaf daar moet het lukken.

Gegevens kopieeren is trouwens best apart soms met deze tel vind ik, maar gewoon proberen zou ik zeggen
http://direct.motorola.com/manuals/7738_7898_nl.pdf iets anderz hier in deze handleiding
pagina 102...

• Redshark
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-03 09:38
[quote
Dat zegt niets denk ik. Je hebt de lijst gekopieerd naar sim, maar ik denk dat ze ook nog in het toestel staan? Dus je voicedialing gebruikt gewoon de gegevens uit de foon... Weet het niet zeker hoor, heb een S35i, geen motorola.
[/quote]

Klopt als een bus. Probeer het gewoon door je sim ff in een andere tel te zetten en dan je lijst te bekijken
Pagina: 1