Heb ik nog garantie op me discman?

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Kep namelijk perongeluk vanmorgen de LCD van me discman gesloopt.
Dit omdat ik een beetje sjaggie werd, omdat ie geen cd's meer wilde lezen (CDRW en CDR (CDR was gister gebrand))
Khad van alles al geprobeerd, opnieuw aan en uit (wat eerst wel werkte)
Batterijen verwisseld van plek
Andere batterijen erin gedaan
Maar alles heeft geen zin, dus ik zit te denken om hem naar de Philips garantie te sturen (Kep een Philips Discman, de AX5004700)

Of weten jullie een oplossing, waardoor mijn discman misschien weer een cd wil lezen _/-\o_

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-08 20:06

DarkSide

theres no place like ::1

Gaat hij wel aan?
Anders lensje schoonmaken.
Gaat hij niet aan, vindt ik het niet zo gek dat hij geen cd's leest en is er meer aan de hand.
Verder ken ik de speler niet. En weet ik niet hoe oud hij is en hoe lang jij hem al hebt.
Je hebt een jaar garantie. Maar als je LCD gesloopts is ben ik bang dat dit buiten de garantie valt. Valt immers niet onder normale 'slijtage'.
Maar je kan hem altijd wegbrengen en vragen om een prijsopgave.
Waarschijnlijk is nieuwe kopen goedkoper.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Jah hij gaat nog wel aan, elke keer als ik hem aandoe blijft ie constant aan het zoeken...
En de lens is zo schoon als maar zijn kan, gister dee die het nog...
kep hem een half jaar hooguit...
jah, als ik geen garantie heb, en die prijsopgaaf is een beetje aan de hoger kant, dan zit er nix anders op neej dan een nieuwe te kopen...

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:55
Wat denk je zelf? Eigen vernielingen vallen uiteraard niet onder garantie.

Verder: als je info wilt hebben over de garantie van philips, met wie zou je dan het beste contact kunnen opnemen? Juist ja: philips

Dit topic is gesloten.