Vroeger had ik altijd zin om grootse dingen te maken. Niet dat het lukte ofzo, maar ik heb me wat lopen afprogrammeren e.d... 's nachts in bed dacht ik urenlang aan de structuur van GUI's en Object Georienteerde spellen, databases... ik heb nog best wel grappige dingen in elkaar gezet...
I wanted to make a difference... de wereld laten zien dat ik wat kon...
Sinds mijn, zeg eens, 17e a 18e is er helemaal nix meer van terecht gekomen. 's Nachts dacht ik aan andere dingen (ghehe wat wil je op die leeftijd
) en overdag hing ik alleen nog maar lam voor de TV (ook niet helemaal waar maar you get the point)
Hebben meer mensen hier last van? Is het normaal dat je je ambities op een bepaalde leeftijd verliest? Ik baal er wel van... hoop dat het wel weer een beetje terugkomt...
I wanted to make a difference... de wereld laten zien dat ik wat kon...
Sinds mijn, zeg eens, 17e a 18e is er helemaal nix meer van terecht gekomen. 's Nachts dacht ik aan andere dingen (ghehe wat wil je op die leeftijd
Hebben meer mensen hier last van? Is het normaal dat je je ambities op een bepaalde leeftijd verliest? Ik baal er wel van... hoop dat het wel weer een beetje terugkomt...