Ik ben op zoek naar een nieuwe geluidskaart, omdat ik nu nog met een SB128 zit. Ik neem aan dat het geluid stukken beter is met een nieuwe kaart?
De kaart een digitale uitgang hebben, het liefst cinch, maar daar ben ik nog geen 1 kaart mee tegen gekomen
En opzich boeit mij A3D/AEX niet zo heel veel. Ook hoeft de kaart niet apparte uitgang voor voor/achter te hebben. Ik wil deze kaart aan een DD receiver hangen (nog aan te schaffen (ooit)). En zolang ik dat nog niet heb gewoon analoog (stereo) aan me versterker hangen.
Het belangrijkste vind ik dus de geluidskwaliteit, en daar is helaas in de meeste reviews niets over te lezen
Ik zat zelf te denken aan een Hercules Gamesurround Fortissimo II of TerraTec SoundSystem DMX X-Fire 1024 [review]
Dit oa vanwegen mijn budget: max 60 euro (ik weet het .. tis niet veel)
Of volstaat hier een Terratec SoundSystem 512i Digital ook? En wie kan er mij iets vertellen over de geluidskwaliteit van deze kaarten?
De kaart een digitale uitgang hebben, het liefst cinch, maar daar ben ik nog geen 1 kaart mee tegen gekomen
Het belangrijkste vind ik dus de geluidskwaliteit, en daar is helaas in de meeste reviews niets over te lezen
Ik zat zelf te denken aan een Hercules Gamesurround Fortissimo II of TerraTec SoundSystem DMX X-Fire 1024 [review]
Dit oa vanwegen mijn budget: max 60 euro (ik weet het .. tis niet veel)
Of volstaat hier een Terratec SoundSystem 512i Digital ook? En wie kan er mij iets vertellen over de geluidskwaliteit van deze kaarten?