na inloggen?

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:00
oke.. ik heb net al een post gedaan. maar dat werd me niet duidelijk..

situatie:

ik heb een intranet met een inlogpagina je hebt daar 2 textboxjes. 1 tje voor de inlognaam en de andere voor wachtwoord verder heb ik nog een knopje. als je op de knop drukt verstuurd hij de loginnaam en wachtwoord naar de zelfde pagina. waarna hij kijkt of het inlognaam en wachtwoord overeenkomen met de gegevens uit een database. als dat niet zo is geeft hij de melding van wachtwoord fout. als het wachtwoord en inlognaam goed is. dan krijg je een regel met de tekst "klik hier om verder te gaan" deze regel is een link naar de mainpage van het intranet.
nu wil ik het zo doen, als het wachtwoord fout is dat hij de melding geeft van wachtwoord fout (tot zo ver werdt het dus bij mij) maar wat ik nu wil doen kan ik niet voor elkaar krijgen. als het wachtwoord goed is moet hij automatisch zonder dat ik op een link klik naar mijn mainpage gaan.<br><br>ik heb de hele intranet in PHP getypt.. php snap ik nu zoon beetje wel.maar javascript ben ik gewoon een hele grote newbie..<Br><br> bedankt voor de aandacht..

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:42

Pelle

🚴‍♂️

Gebruik de search of google en zoek naar javascript refresh.

Een gesloten topic is overigens geen vrijbrief voor het openen van een nieuwe.

Dit topic is gesloten.