Hele simpele vraag, maar toch biedt de pricewatch geen uitkomst. Ik ben op zoek naar een 1.9 of 2.0 ghz p4, socket 423. Nou staan er nog wel 1 of 2 in de pricewatch, maar als je dan naar de betreffende site gaat hebben ze helemaal geen socket 423 procs of alleen een 1.7 ghz. Weten jullie een plek waar nog 1.9/2.0 ghz s423 cpu's te krijgen zijn?
je hebt ook nog www.prijsindex.net die hebben veel winkels erbij staan die niet op tweakers.net voorkomen
Misschien naar een zaak gaan, en hem daar laten bestellen ?
Veel zaken doen dat wel denk ik.
Veel zaken doen dat wel denk ik.
offtopic:
bestaat er btw een 2.0 ghz S423 ? Heb hem nog nooit gezien namelijk
bestaat er btw een 2.0 ghz S423 ? Heb hem nog nooit gezien namelijk
Ja dreamstar ze werden wel op 423 initieel gemaakt, toen RD-RAM nog de intel favoriet was
btw johnyv.nl is het niet handiger om naar een converter te zoeken (478 naar 423) omdat de s423 'maar' een cache van 128 kb heeft en warmer wordt door de wiliamette core
btw johnyv.nl is het niet handiger om naar een converter te zoeken (478 naar 423) omdat de s423 'maar' een cache van 128 kb heeft en warmer wordt door de wiliamette core
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
Verwijderd
Ik ben zelf ook op zoek naar een P4 2.0Ghz socket 423 om mijn huidige 1.4 te vervangen.
Nou klinkt zo'n converter wel leuk, maar past dan mijn Zalman koeler nog wel?
mmhhh nee dat zal wel niet meer passen. De laatste converter die ik zach (voor de p3) was al 3-4 millimeter dik vandaarVerwijderd schreef op 09 september 2002 @ 12:06:
Ik ben zelf ook op zoek naar een P4 2.0Ghz socket 423 om mijn huidige 1.4 te vervangen.
ok bij de tweedehands gekeken?
Een beetje offtopic misschien, maar bij powerleap.nl hebben ze een converter die het mogelijk maakt om Socket 478 Willamette en Northwood P4's op een S423 mobo te kunnen gebruiken.
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
De S423 versie heeft 256 Kb cache, dat de Willamette warmer wordt is waar (0.18 micron i.p.v. 0.13). De Willamette is mede daardoor minder goed te overklokken.Ordos20 schreef op 09 september 2002 @ 11:55:
Nothing is fool-proof to a sufficiently talented fool...
whoopsee inderdaad 256 kb, de celeron was 128 kb
temp is wel waar (maar marginaal natuurlijk maar vond 1 reden een beetje krap) maar het verschil is marginaal
sorry
temp is wel waar (maar marginaal natuurlijk maar vond 1 reden een beetje krap) maar het verschil is marginaal
sorry
ik ben zelf ook op zoek naar een P4 2.0 S423
maar misschien is dit ook een alternatief:
http://www.powerleap.nl/Products/P4N.htm
Man - a being in search of meaning
Met m'n p4-t kan ik toch niet hoger dan 2.0 ghz (nou ja, onge-ocd dan), en kan hem na enig zoeken op prijsindex.net goedkoper krijgen dan een northwood (en ga toch volgend jaar een nieuwe pc kopen dus upgrade is maar voor een jaar, dan heb ik aan een 2.0 williamette met 768 mb rdram en een radeon 9700 wel genoeg denk ikBaBy-G schreef op 09 september 2002 @ 12:36:
ik ben zelf ook op zoek naar een P4 2.0 S423![]()
funprice geloof ik nog
One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas
Verwijderd
Funprice heeft nooit de P4 2GHz Socket 423 verkocht(werk er zelf)droupsnoet schreef op 09 september 2002 @ 14:19:
funprice geloof ik nog
Vraagje over de installatie van een s423 proc... Ik ben echt noob wat betreft pro'. installeren dus vandaar. Moet ik nog pasta (nee, geen spaghetti) o.i.d. kopen om tussen de proc en de heatsink te doen? Of is het gewoon een kwestie van koeler eraf, proc eruit, proc erin, koeler erop en gamen maar?
En kan ik een 'box' kopen of moet het een 'tray'zijn, wat is het verschil? Ik heb een asus p4t mobo...
Pagina: 1