[unreal tournament] compilen van code?

Pagina: 1
Acties:

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-08 19:18
ik ben bezig met wat modificaties aan de code van unreal tournament, nou heb ik de modificaties allemaal wel gehad en werken ze ook goed alleen nadat ik ze heb gecompiled met de script editor worden ze niet opgeslagen, ik kan namenlijk nog steeds niks zien van mnn changes.

ik heb bijvoorbeeld een stukje code in de webserver aangepast zodat ik makkelijker ermee kan interfacen, deze code wordt gewoon zonder errors gecompiled dus ik sluit de editor, maar de .u file wil niet veranderen.

dus ik heb ook al gekeken door alles eerst de exporteren en dan met ucc make weer te compilen maar ook hierna blijven mijn .u files ongewezigd, weet iemand waarom? of kan iemand mijn .ux even compilen zodat ik verder kan :P

ik krijg gewoon mijn code niet in die gecompilde .u file en dat zuigt.

alvast bedankt voor jullie hulp

openkat.nl al gezien?

• Karp
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:38
heb persoonlijk weinig ervaring met Uscript en alles wat er bij komt maar op www.beyondunreal.com kunnen ze zeker helpen

veel succes

Ik weet alles over digitale toegankelijkheid, of ik weet wie het wel weet.

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-08 17:59

Gerco

Professional Newbie

Je moet de .u files eerst deleten voordat je je code gaat compilen met 'ucc make', aangezien deze alleen niet bestaande .u files compileert. Je zou toch niet willen dat 'ie steeds botpack ging compilen he (of je moet een dag over hebben :) )

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-08 19:18
jah idd je moet ook niet op compile all drukken dan gaat ie een heeeele tijd staan brommen :P
er zit trouwens een compile error in de redeemer omdat hij een of andere texture niet vinden kan :P.
heb er maar gewoon comment haakjes voor gezet, en toen ging tie verder met compilen :P

anyway dat van dat deleten klinkt logish en ga ik vanavond proberen, alvast bedankt.

uhm zou iemand even een orginele kopie van utservadmin.uc kunnen uploaden :P
ik ben vergeten een backup te maken en kan hier vandaan geen unrealed openen om hem te exporteren.

openkat.nl al gezien?

• Ericston
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-08 18:36