ik ben bezig met wat modificaties aan de code van unreal tournament, nou heb ik de modificaties allemaal wel gehad en werken ze ook goed alleen nadat ik ze heb gecompiled met de script editor worden ze niet opgeslagen, ik kan namenlijk nog steeds niks zien van mnn changes.
ik heb bijvoorbeeld een stukje code in de webserver aangepast zodat ik makkelijker ermee kan interfacen, deze code wordt gewoon zonder errors gecompiled dus ik sluit de editor, maar de .u file wil niet veranderen.
dus ik heb ook al gekeken door alles eerst de exporteren en dan met ucc make weer te compilen maar ook hierna blijven mijn .u files ongewezigd, weet iemand waarom? of kan iemand mijn .ux even compilen zodat ik verder kan
ik krijg gewoon mijn code niet in die gecompilde .u file en dat zuigt.
alvast bedankt voor jullie hulp
ik heb bijvoorbeeld een stukje code in de webserver aangepast zodat ik makkelijker ermee kan interfacen, deze code wordt gewoon zonder errors gecompiled dus ik sluit de editor, maar de .u file wil niet veranderen.
dus ik heb ook al gekeken door alles eerst de exporteren en dan met ucc make weer te compilen maar ook hierna blijven mijn .u files ongewezigd, weet iemand waarom? of kan iemand mijn .ux even compilen zodat ik verder kan
ik krijg gewoon mijn code niet in die gecompilde .u file en dat zuigt.
alvast bedankt voor jullie hulp
openkat.nl al gezien?