Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Lian-li] ruimte voor 120mm fan?

Pagina: 1
Acties:

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Topicstarter
Ik ben dus aan het kijken voor een nieuwe case, waarschijnlijk gaat dit een Lian-li worden.

maar omdat ik waterkoeling heb, heb ik dus een radiator, waar een 120mm fan op moet, dus zoek ik een lian-li case waar een 120mm fan in past...
natuurlijk kan ik dat wel zelf modden, maar om nou in een nieuwe kast van €250+ te gaan zagen, vindt ik niet zo'n super idee...

op de site van lian li kon ik verder niks vinden over de maten, kan iemand hier mij uit de brand helpen? (de cases die mij intereseren zijn de Pc6x, pc8x, en misschien wel de pc7x (bigtower))

Verwijderd

Lian Li's werken standaard hoofdzakelijk met 80 mm casefans. 120 mm fans zijn wel te monteren maar daar zullen dus wel moddin' skills voor nodig zijn. Heb zelf een 120 mm in het dak van mijn PC60 gemonteerd, aluminium laat zich goed verwerken, maar je moet wel weten waar je aan begint, een uitschieter is onverbiddelijk!!!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Topicstarter
hmm... is er bij die PC6x serie ook ruimte boven de voeding? want om nou een radiator + fan aan het dak te hangen, dat lijkt me ook niet echt passen...

Verwijderd

Nope de voeding zit helemaal bovenaan
geen plek. De PC 70 heeft echter volop ruimte boven de PSU

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:38
Heb je er geen pic van pureoptical?

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

Verwijderd

ik heb thuis de pc60 en de pc70.
als je in de buurt van enschede woont kom maar even langs, dan kun je het gewoon proberen.
Pagina: 1