Verwijderd
Klein gokje: misschien dat de voeding dat gewoon graag duidelijk wil hebben. Dat ie aan moet. Net als met electronische dingen waar je de uitknop wat langer ingedrukt moet houden voor ie uit gaat. Het is wat vreemd omdat bij het aanzetten ook te doen, maarja. Ik kan me moeilijk voorstellen dat ie moet 'vol lopen' ofzo
uuuuhhh? ping 127.0.0.psu?Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 00:26:
je hebt gewoon een PSU-LAG![]()
dus... ff kijken of je ping / fps nog goed is
vaag
G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR
Valt me op dat jij veel offtopic post's plaats de laatste tijd, ik waarschuw je bij deze om je gedrag aan te passen.
Verder moet dit topic ontopic blijven anders gaan er concequenties komen.
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 06:26
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Ik vind het wel raar, dat je een powerknop lang moet inhouden om uit te laten gaan, dan kan ik begrijpen. Maar zolang voor het aan gaan vind ik raar. Je hebt alles met het boekje nagelopen en alles goed aangesloten
Ik denk dat die voeding niet helemaal leker is aangezien de computer geen problemen geeft met andere voedingen....
Gewoon ding omtruilen dus
Gewoon ding omtruilen dus
G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR
Pagina: 1