is het mogelijk om windows vanuit een ram drive drive opstarten?? ik heb hier een panasonic dvd ram. maar het nadeel is dat deze drivers onder dos nodig heeft voordat ik deze kan benaderen. dit is inmiddels aan de praat. maar hoe nu verder?
Welke Windows versie?
Ik stuur je topic naar Windows Operated Systems. Als je je OS vermeldt zal ik je OS even in de topictitel zetten, zie Windows Operated Systems - Policy
Ik stuur je topic naar Windows Operated Systems. Als je je OS vermeldt zal ik je OS even in de topictitel zetten, zie Windows Operated Systems - Policy
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
een ram-drive is een drive in het RAM (als in random access memory). niet op een cd?
natuurlijk is het ook mogelijk om windows van een cd te starten maar dat is een ander verhaal. welke bedoel je?
natuurlijk is het ook mogelijk om windows van een cd te starten maar dat is een ander verhaal. welke bedoel je?
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Hmmz os is 2000 / NT 4.0
maar goed het appertaat wat ik hier heb staan is een dvd ram speler. zitten herschrijfe bare dvd's in. met een totale opslag ruimte van 9 gig. onder dos kan het ding alleen gelezen worden als fat 16 dus maar 2.1 gig dan.
verder klinkt "natuurlijk is het ook mogelijk om windows van een cd te starten maar dat is een ander verhaal. welke bedoel je?" ook best interesant. vertel eens wat meer aub?
maar goed het appertaat wat ik hier heb staan is een dvd ram speler. zitten herschrijfe bare dvd's in. met een totale opslag ruimte van 9 gig. onder dos kan het ding alleen gelezen worden als fat 16 dus maar 2.1 gig dan.
verder klinkt "natuurlijk is het ook mogelijk om windows van een cd te starten maar dat is een ander verhaal. welke bedoel je?" ook best interesant. vertel eens wat meer aub?
In de c'T van 7/1999 (en hier op GoT) staat uitgebreid beschreven hoe dat met W9x kan. Hoe het met w2k kan is als ik het goed heb hier ook al eerder besproken, maar ik kan het zo snel niet vinden. Probeer het anders nog een keertje te zoeken (ook met de omega search - zie Mededelingen).
Ik heb trouwens je titel even aangepast
Ik heb trouwens je titel even aangepast
[ Voor 0% gewijzigd door F_J_K op 09-09-2002 14:05 . Reden: URLletje toegevoegd ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
de ct 7 van 99 heb ik hier niet liggen het archief begint bij 2000. en op de site van ct staat der alleen een klein stukje over dat gaat dus niet lukken...
edit: leuk => topic 4907 <= (User not allowed to access this forum (not_allowed))
bijde dingen lijkem me erg interesant.. maar ik ben op zoek naar de omega.. en via de betsaande got search word ik niet echt wijzer.....Hoe het met w2k kan is als ik het goed heb hier ook al eerder besproken, maar ik kan het zo snel niet vinden. Probeer het anders nog een keertje te zoeken (ook met de omega search - zie Mededelingen).
edit: leuk => topic 4907 <= (User not allowed to access this forum (not_allowed))
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2002 14:30 . Reden: toevoeging linkje ]
Pagina: 1