[Stronghold] Welke strategie ...

Pagina: 1
Acties:

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-01 14:28
Ok ...
Ik heb Stronghold helemaal in de vingers ... dacht ik ... :(
Ik zit bij de missie dat ik met m'n leger moet vluchten omdat "de Wolf" achter me aan zit ...
Ik moet echter door een fort / kasteel denderen om het bos in te kunnen vluchten,
er om heen gaan niet ... dus er door heen. >:)

Je hebt heel wat manschappen tot je beschikking & 1 ram ding ... (hoe heet zoiets waarmee je een muurtje kapop beukt ... :? )

Echter ... ik wordt altijd afgeslacht ... iemand hier al voorbij :?
Laat me je strategie eens weten, ik wil nl. verder en niet zomaar het spel in een hoek gooien :P

MW | BF1 Stats

• johanbarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:25

johanbarten

Fallout fanatic

als het goed is moet je al crossbow gastjes hebben, die kunnen als het goed is net iets verder schieten als bowmen. en misschien als je geluk hebt lukt het ook al om met bowmen iets verder schieten. Dit gaat wel langzaam maar het lukt wel gewoon elke keer kleine stapjes nemen en force fire op die torens. veel succes!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:44

Bezulba

Formerly known as Eendje

poe hoe dee ik dat ook alweer... ehm volgens mij zoveel mogelijk mannetjes naar de moat laten rennen en dan graven en dan met dat ram ding gat in de muur beuken en dan gewoon snel alle torens op om de archers af te slachten

blup

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-01 14:28
eendje schreef op 09 september 2002 @ 10:05:
poe hoe dee ik dat ook alweer... ehm volgens mij zoveel mogelijk mannetjes naar de moat laten rennen en dan graven en dan met dat ram ding gat in de muur beuken en dan gewoon snel alle torens op om de archers af te slachten
Dat heb ik ook al tig keer gedaan ... de eerste muur lukt dan wel... echter de 2e is dan onmogelijk ... :(
johanbarten schreef op 09 september 2002 @ 10:02:
als het goed is moet je al crossbow gastjes hebben, die kunnen als het goed is net iets verder schieten als bowmen. en misschien als je geluk hebt lukt het ook al om met bowmen iets verder schieten. Dit gaat wel langzaam maar het lukt wel gewoon elke keer kleine stapjes nemen en force fire op die torens. veel succes!
Ik ga het proberen ... wellicht dat het te lang duurt aangezien je maar een max. tijd hebt voor deze missie .. :'(

Spanx ...

MW | BF1 Stats

• Brik
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-12-2025
heeel makkelijk je pakt je gewone boogventjes (die schieten t verst) dan ga je op zo'n afstand staan van het kasteel dat jouwn boogventjes wel op hun schieten maar zei niet terugschieten, moet je ff precies uitkienen. De rest is easy :)