Ik heb al eerder een topic geplaatst, maar het probleem is verandert.......
Ik heb een brander gekregen van mijn ouders.
Bij de installatie ging al het een en ander mis. Mijn hd werd niet herkent en al die ellende. Na een heleboel combinaties geprobeerd te hebben, bleek dat mijn harde schijf niet te kunnen werken met een cd-rom speler en een brander, wel als een van deze aangesloten is. Na wat verder gerommel ben ik nu zo ver dat zowel mijn cd-rom speler als mijn brander niet meer herkent word. Ze zijn aangesloten op de tweede IDE poort, als master. Ik heb alleen mijn brander of alleen een cd-rom speler aangesloten, en dus niet allebei tegelijk.
Ik gebruik W2k als OS. Hardware wizzard kan dit niet vinden, mij hardware manager zegt hij dat the device on the port is working properly. ( 2e IDE poort)
Niet dus.................. Zowel de brander als de cd-rom speler geven deze ellende.
Iemand nog een briljant idee?
Ik heb een brander gekregen van mijn ouders.
Ik gebruik W2k als OS. Hardware wizzard kan dit niet vinden, mij hardware manager zegt hij dat the device on the port is working properly. ( 2e IDE poort)
Niet dus.................. Zowel de brander als de cd-rom speler geven deze ellende.
Iemand nog een briljant idee?