Toon posts:

Grabit, hoe werkt het?

Pagina: 1
Acties:
  • 179 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Okee ik denk laat ik ook eens wat newsgroups gaan uitproberen. Ik maak dus verbinding met newszilla.xs4all.nl. Dan krijg ik een hele lang lijst met allemaal groups. En als ik er dan 1 aanklik(bijv. alt.binaries.boneless) gaat ie heel erg downloaden. Als dit klaar is wat zie ik dan en wat kan ik er dan mee? En wat houdt die article count precies in?
Ben een totale newbie op dit gebied dus een beetje basic info over newsgroups zou wel fijn zijn en ook over het programma. Alvast bedankt.

Verwijderd

Grabit zou ik als ik jou was niet gebruiken
Er zijn altijd een aantal files weg...

Voorbeeld Spiderman DivX hebben ze opgedeeld in 60 rars.. dus .rar .r01 .r02 enz...

Bijna altijd is er dan bv .r30 t/m .r45 of weg

Ik ben er nooit een hele film tegen gekomen
Echt zooi is et

Verwijderd

Topicstarter
wat zou je me dan aanraden?

Verwijderd

Via mirc kun je makkelijk aan warez komen

Verwijderd

Show me the link to grabbit! Kiek ik ff.

Verwijderd

Topicstarter
ik vroeg niet om warez maar om uitleg over newsgroups enzo, want ik snap er geen hol van.

• ramsho
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-06 08:34
http://www.shemes.com/grabit/
Hier kan je grab it vinden, en ik vindt het ook helemaal niets....
Idd missen er vaak delen
Kiek maar

(Mijn iRacing Profiel)

Verwijderd

huh??? waar was je dan naar opzoek... naar nieuws berichten..

die kun je toch net zo goed met outlook dappen

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 september 2002 @ 07:58:

Voorbeeld Spiderman DivX hebben ze opgedeeld in 60 rars.. dus .rar .r01 .r02 enz...

Echt zooi is et
logisch he, vergeet niet dat er een post history is, dus als jij 60 rars gaat uploaden, tegen die tijd dat je bij de 60 bent, ben je de eerste 50 alweer kwijt... door post deletes na een dag

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

Verwijderd

ik vind et maar onhandig...

dus als je er wat _fatsoenlijk_ vanaf zou willen halen zou dat in meerdere dagen gedaan moeten worden...

nounou...

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 september 2002 @ 08:11:
ik vind et maar onhandig...

dus als je er wat _fatsoenlijk_ vanaf zou willen halen zou dat in meerdere dagen gedaan moeten worden...

nounou...
ja, dat noem je gedult...

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

Verwijderd

och ja.
ik vind et niet zo makkelijk dus als jij et makkelijk vind moet je het maar doen..

ik doe et wel op andere manier.. maargoed nu weet de topicstarter nog niet hoe het werrkt..

Verwijderd

Mensen alternatieven aanbieden voor wat ze vragen is NIET de antwoord op hun vraag.

Als ik jou was zou ik voor binaries downloaden het programma PowerGrab gebruiken (dat gebruik ik ook dus daar kan ik je wat meer over vertellen). Als je dan bv naar die nieuwsgroep gaat die jij daar noemt, dan kun je hem 'scannen', dan worden alle posts opgehaald en zie je alle binaries die in de nieuwsgroep staan. Vervolgens kies je alle bestanden die je wilt downloaden gewoon door er op rechts te klikken en te kiezen 'download'. Werkt prima. :)

Verwijderd

waar kun je PowerGrab downloaden.. want op download.com is PowerGrab een prog waar je screenshots mee kan maken.....

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 09 september 2002 @ 08:07:
huh??? waar was je dan naar opzoek... naar nieuws berichten..

die kun je toch net zo goed met outlook dappen
ja ik wil gewoon ff weten hoe het allemaal werkt dus ook warez maar ook gewone berichten, grabit is dus niks volgens jullie maar powergrab kan ik niet vinden dus als je ff de link wilt geven aub

Verwijderd

ramsho schreef op 09 september 2002 @ 08:05:
http://www.shemes.com/grabit/
Hier kan je grab it vinden, en ik vindt het ook helemaal niets....
Idd missen er vaak delen
Kiek maar
Dank U!
Ik ga ff kieken.

Verwijderd

Vorkie schreef op 09 september 2002 @ 08:13:
[...]

ja, dat noem je gedult...
/offtopic
met een

Abit LX6*Intel PII MMX 300MHZ *192 MB*IBM Deskstar 9,1 GB*Diamond VIPER V550 tv out* Aopen48x*Aopen12x10x32*CTX ULTRA SCREEN 17”*HP Deskjet 690C* Vuego Brisa 310P* Microsof basic ps/2 mouse*’”no name toetsenbord”*XS4ALL BASIC ADSL 512/64 :O

moet je zowiezo geduld hebben.

\offtopic

Verwijderd

woeps, dubble post

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-08 09:07

Len

Leeg

FF wat links gezocht over wat de news groepen zijn:

http://www.xs4all.nl/helpdesk/algemeen/nieuwsserver.html
http://home.planet.nl/~hkcc/info/zoeken/vragen/
http://www.inter.uunet.nl/helpdesk/faq/news/

PS. ik gebruikt NewsBin. Grabit ken ik helaas niet.

Free Tibet

Verwijderd

Ik krijg geen list met servers?
:?

Verwijderd

F1 zit er niet voor niks

Verwijderd

Ik F1 hier! :? 8)7

• Future
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-11-2025
Verwijderd schreef op 09 september 2002 @ 07:58:

Echt zooi is et
GrabIt is een goed programma, echter zoals elk programma heeft het zijn voor- en nadelen. De oorzaak dat je files mist bij GrabIt komt omdat of de newsserver niet alle files heeft of doordat GrabIt enkele files verbergd die je (misschien) al gedownload hebt.
Zo en zo is het erg lastig om bijvoorbeeld bij de chello newsserver een hele film te downloaden, maar zit je weer op surfnet dan kan je dingen terugvinden die tot een week geleden zijn gepost.

Maar voor de werking van GrabIt moet je toch echt even dat linkje bekijken. (wat je natuurlijk al gedaan hebt :) )

Blaat

Verwijderd

Wat gebruiken jullie dan voor hostname? Want ik ken echt niets vinden ik zit bij chello op de kabel! :r

EDIT.

Ik heb bij hostname newszilla.xs4all.nl ingevult en u krijg ik wel newsgroupsHEHHEHE

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-08 17:36
Ik gebruik GrabIt al half jaar voor mijn doeleinden, en als je de RAR's niet izet, ligt 't aan de poster of je ISP. Maar niet aan GrabIt.

GrabIt is een goed nieuwsleech progje, en je kan er veel me.. Maar n moeten jullie mij excuseren. Effe Blade 2 aanlikken >:)

Verwijderd

Wat is er nu eigenlijk het beste voor filesharing???
*KazaA,eDonkey,Winmx...
*Dc++
*ftp (als je er aangeraakt)
*warezboards
*nieuwsgroepen
*...(ms ben ik er 1 vergeten)

Verder heb ik al ervaring met kazaa ,dc++ en warezboards, in mindere mate met ftp omdat het bij mij meestal traag gaat.Warezboards verdwijnen vaak na een aantal maanden en aanvaarden geen nieuw geregistreerde gebruikers... dusja :p

wat vinden jullie het beste???

go,go,go!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Moest je daar voor dit topic van anderhalf jaar oud omhoog schoppen? Heeft weinig met het oorspronkelijke onderwerp te maken, niet? :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.