Toon posts:

Probleem met HD(denk ik)

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren opnieuw windows geinstalleerd. toen hij eenmaal naar mijn wens was begon hij na enkele uren erg traag te doen, hij bleef op alles wat ik deed even hangen en soms bleef zelfs de muicursor ook hangen). daar zat ik me aan te irriteren toen ik opeens een soort geluid hoorde dat klonk alsof de computer uitging.
De computer deed het nog wel even dus ik vermoed dat het een van mijn HD's was. snel daarna liep hij vast.

Bij het opnieuw opstarten bleef hij hangen op het detecteren van wat er in zit.
toen ik mijn ide ff anders had ingedeelt kwam hij wel verder, maar windows liep al gauw vast. nu heb ik er allebei mijn schijven in zitten, maar mijn brander niet, want anders crasht hij. nog steeds is er het probleem van het blijven hangen.
iemand een idee waar het aan liggen kan?

systeem: epox 8k3a, tb900, 256 DDR, liteon 12x10x32, maxtor 40GB(windows staat hier op), ibm 60GB.

edit:

net probeerde ik een bestand naar mijn bureaublad te kopieren en kreeg ik te horen dat dan niet kon in verband met een cyclische redundantiecontrole.

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-03 12:57

yGiDoRp

Sawasdee

Download PowerMax van de maxtor site en Drive Fitness Test van de IBM site om je schijven te checken.

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

klinkt wel als je HDD ja.
ff PowerMax downloaden, en van IBM heet toch DiskManager 2000?

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

Topicstarter
inderdaad, maxtor is kapotjes, errorcode 362R03.
ik ga maar gauw aan het backuppen, vanavond.
:(

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Voortaan maar ff in OM FAQ kijken waardoor zulke rare geluidjes veroorzaakt kunnen worden en hoe je kunt uitzoeken of je hdd nog gezond is.

Nu gaat topic #4387562 over een brak hdd op slot :/ ;)

Dit topic is gesloten.