Mandrake 9 RC2 al uit ???

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• RickDB
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-05 21:17
Ik keek net op mandrake.com en daar stond rc1 is uit, dus ik ga op de ftp://mandrake.redbox.cz/Mandrake-iso/i586
kijken en wat blijkt RC2 staat daar ook MandrakeLinux-9.0rc2-CD1.i586.iso tot en met cd3.
Dus ik denk dat RC2 nu dus uit is :D

Ze zijn nu denk aan het uploaden en dan denk ik dat ze het dan pas maandag officieel bekend maken :D

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-05 14:25
Inderdaad, cd's zijn nog niet helemaal af maar worden wel steeds groter, waarschijnlijk aan het uploaden dan dus.

• banaan-X
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Redbox en die USA mirror zijn inderdaad al voorzien van rc2. Ik ga m straks ook ff installeren. Beta4 kon je trouwens zelfs 2 dagen voor aankondiging al downloaden. Zo werkt dat nou eenmaal ;) Mandrake moet ook even de tijd hebben om te uploaden he.
bugsearch ze!

• RickDB
Ik draai nu suse 8.0 pro maar tot nu toe alleen maar problemen daarmee.
Er zitten echt grote fouten in YaST2 en YaST online update(en sax1 en 2), dit ligt puur aan SuSE zelf, en daar betaal je dan 90 euro voor pff.
SuSe support herkent deze fouten niet maar deze zaten ook al in de ftp versie.
Ik ben niet de enigste want een vriend van mij met een totaal andere pc(p4 geforce2 etc..) kon geen eens lilo schrijven of X starten terwijl de installatie enzo goed verliep.
Na 2 dagen mandrake 8.2 te draaien draait alles als een zonnetje, nou maar hopen dat ze deel 9 final snel releasen.

Beetje oftopic maar dit wou ik effe kwijt :P

Verwijderd

mandrake maakt de releases met een members newbrief bekent. Dit duurt even vandaar dat mandrake wat traag reageert op zijn eigen releases . maar www.distrowatch.com is meestal zeer snel bij

• banaan-X
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
distrowatch is idd een goede bron, zelf ff kijken ook ;-)

distrowatch:
"This is the last short stretch before the finish line and looking back at the past few weeks, all went according to the original plan. Mandrake 9.0 final on 16 September?"

Verwijderd

JA? Dan zal dat de reden zijn dat de CD die ik net heb gebrand (RC2-CD1, 400 MB) verneukt is... ik d8 al ' wat raar, maar 400 MB?' :(

• RickDB
Ja ze waren nog druk aan het uppen.
Ze waren gisteren om 4 uur(s'nachts) aan het uppen :) naar redbox, en die was toen na een uur compleet(das pas een verbinding) :D

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Oh. Geinig. Maar geen topic waard IMO :)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.