[WC] paar vraagjes

Pagina: 1
Acties:

• pt0x
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01-2025

pt0x

Why are we here..

Topicstarter
ik krijg dus Dinsdag mijn min of meer zelf samengestelde klax watercooling set binnen, en heb hier een paar vraagjes over

het gaat om deze onderdelen:

Flesje CorrosieProtect 250Ml
Klax Cool rev. 3.0 p4 klem
Cool rev3.0 CPU blok
Klax Black Radi Single fan
EHEIM 1046 pomp
EHEIM Waterreservoir Aluminium voor EHEIM 1046 & 1048
en alle aansluit stukjes

ok hier de vragen

-ik ga Vrijdag as al naar een lanparty en heb weinig zin om me water er weer uit te halen daar naar toe en terug.. is het mogelijk dit gewoon op zijn kant te vervoeren met water in de onderdelen ? (1 uur lang in een auto mischien 2 uur)

-ik heb een flesje CorrosieProtect besteld
maar waarmee kan ik die set nou verder mee opvullen?

-wat zijn jullie tips om het reservoir goed te ontluchten?

ik heb al het een en ander gesearched.. en ben op www.waterkoeling.nl geweest maar helemaal duidelijk zijn die dingen niet

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:40
-Hangt er vanaf hoe waterdicht je reservoir is, met een standaart EHEIM zit je wel goed. Controleer of je slangen overal goed aangesloten zitten, is erg lastig als er onderweg 1tje losschiet.

- Hoe bedoel je? Wat je er verder nog in moet doen? Gewoon gedestileerd water is goed, of accuwater oid bij een doe-het-zelf-zaak

- Niet echt noodzakelijk, alhoewel er waarschijnlijk wel een ontluchtingsfentiel oid op je reservoir zal zitten. Zelf nooit mn reservoir geonlucht, en weinig problemen mee gehad. Vermoed dat je hoogstens wat eerder last hebt van algen, maar die corrosieprotect zal daar ook wel tegen helpen gok ik :)

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01-2025
pt0x schreef op 09 september 2002 @ 01:12:
ok hier de vragen

-ik ga Vrijdag as al naar een lanparty en heb weinig zin om me water er weer uit te halen daar naar toe en terug.. is het mogelijk dit gewoon op zijn kant te vervoeren met water in de onderdelen ? (1 uur lang in een auto mischien 2 uur)

Dat ligt aan jezelf, als jij alles zo in elkaar zet dat het geheel lekvrij is dan zou ik zeggen, in de auto gooien die hap. Test het, zou ik zeggen. Dan weet je zeker of het kan.

-ik heb een flesje CorrosieProtect besteld
maar waarmee kan ik die set nou verder mee opvullen?

water :?

-wat zijn jullie tips om het reservoir goed te ontluchten?

Ik ken die klaxx spullen niet maar ik heb een dop op me res zitten om ff te ontluchten. Mischien idee ?

ik heb al het een en ander gesearched.. en ben op www.waterkoeling.nl geweest maar helemaal duidelijk zijn die dingen niet

• pt0x
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01-2025

pt0x

Why are we here..

Topicstarter
ok dan dan weet ik dat
alles 10 keer chekken op waterdichtheid dus :)

en dat ontluchten zal wel goed komen
thx