[Feat] Nickchange -> Oude naam als status

Pagina: 1
Acties:
  • 242 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Topicstarter
Dit was in Topix zo en ik merk dat ik het best wel mis (zeker icm: [rml][ Rechten] Oude SM-topics[/rml]).

Kan dit worden gerealiseerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-10 23:26

chem

Reist de wereld rond

jah dat kan, maar heeft weinig met React te maken
move BUG -> LA

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-10 13:52
Oftewel: Het kan wel, maar het wordt niet gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Jasper schreef op 09 september 2002 @ 08:56:
Oftewel: Het kan wel, maar het wordt niet gebruikt.
Oftewel: die luie modjes moeten dat maar mooi weer gaan gebruiken als ze een blije Compubiter en m-m willen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Minimale voorwaarde voor deze wijziging is natuurlijk wel dat Compubiter een nickchange dient aan te vragen :)

Ik weet eigenlijk niet eens waarom het is uitgezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:09

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Wordt niks, alle modjes negeren je toch ;) :+

Serieus: Het idee is goed en zal wel worden doorgevoerd denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:35

Jaymz

Keep on moving !

Voorheen ging dit automatisch, het aanpassen van de titel bij de nickchange, en belangrijker: Het na een maand weer ongedaan maken

Ik kan inderdaad bij het uitvoeren van een nickchange "door ..... was ......" laten verschijnen. Probleem is echter dat ik dat na een maand niet zal aanpassen; scrippis hebben daar een veel beter geheugen voor :)

Het is niet uitgezet of whatever. Vroeger ging het renamen via een scrippie (l33t-script), nu wordt dat handmatig via de Admin gedaan. En er handmatig na een maand aan denken gaat niet werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Jaymz schreef op 09 september 2002 @ 10:13:
Voorheen ging dit automatisch, het aanpassen van de titel bij de nickchange, en belangrijker: Het na een maand weer ongedaan maken

Ik kan inderdaad bij het uitvoeren van een nickchange "door ..... was ......" laten verschijnen. Probleem is echter dat ik dat na een maand niet zal aanpassen; scrippis hebben daar een veel beter geheugen voor :)

Het is niet uitgezet of whatever. Vroeger ging het renamen via een scrippie (l33t-script), nu wordt dat handmatig via de Admin gedaan. En er handmatig na een maand aan denken gaat niet werken ;)
laat users naar gathering@tweakers.net mailen als ze van die status af willen en er is minimaal een maand verstreken :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:35

Jaymz

Keep on moving !

Nee, niet nòg meer mail :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

hahahaha, Jaymz wordt begraven onder (of in :P ) zijn eigen mailbox :D

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huur je zuuf in om het af te handelen voor je :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Verwijderd schreef op 09 september 2002 @ 10:45:

[...]

Huur je zuuf in om het af te handelen voor je :D
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

Topicstarter
chem schreef op 09 september 2002 @ 08:08:
jah dat kan, maar heeft weinig met React te maken
move BUG -> LA
Waar het dus vooral om gaat is dat het automatisch gebeurde. Dit is sinds de invoering van React niet meer het geval. Voor mij is het onbekend of mensen een nickchange hebben ondergaan, ook omdat ik hun oude SM-topics dus niet meer kan zien. De nickchange van BAZZA zou aan mij volledig zijn voorbij gegaan als er niet zo'n heibel zou zijn ontstaan in de HK. Maar ik neem aan dat je m'n punt begrijpt ;).
Verwijderd schreef op 09 september 2002 @ 09:17:
Minimale voorwaarde voor deze wijziging is natuurlijk wel dat Compubiter een nickchange dient aan te vragen :)
Alleen maar omdat jij mijn nick niet kan spellen wil ik geen nickchange ondergaan :X :D
We Are Borg schreef op 09 september 2002 @ 09:24:
Wordt niks, alle modjes negeren je toch ;) :+
* Compubiter rent huilend naar z'n mama: "Mam, die virtuele mensen pesten me :'( " :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

Topicstarter
Omdat ik absoluut geen zin heb om mee te discussieren in dat andere topic dan maar andere topics aanhalen :P

Ik liep net in dit topic: Jonge moderators weer tegen het feit aan dat ik het miste. Ik wist dat de topicstarter toentertijd veel topics opende, maar z'n naam kwam me niet bekend voor. Na het topic gelezen te hebben kwam ik achter de naam van degene.
Nu weet ik natuurlijk niet hoelang geleden de topicstarter de nickchange heeft aangevraagd (vooral niet in combinatie met het andere voor mij andere erg belangrijke punt).

Zou een van de devvers hier toch please nog even naar kunnen kijken (en naar dat andere belangrijke punt :Y)), of dit geautomatiseerd kan :*.
Pagina: 1