Dit was in Topix zo en ik merk dat ik het best wel mis (zeker icm: [rml][ Rechten] Oude SM-topics[/rml]).
Kan dit worden gerealiseerd?
Kan dit worden gerealiseerd?
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Oftewel: die luie modjes moeten dat maar mooi weer gaan gebruiken als ze een blije Compubiter en m-m willenJasper schreef op 09 september 2002 @ 08:56:
Oftewel: Het kan wel, maar het wordt niet gebruikt.
Verwijderd
laat users naar gathering@tweakers.net mailen als ze van die status af willen en er is minimaal een maand verstrekenJaymz schreef op 09 september 2002 @ 10:13:
Voorheen ging dit automatisch, het aanpassen van de titel bij de nickchange, en belangrijker: Het na een maand weer ongedaan maken
Ik kan inderdaad bij het uitvoeren van een nickchange "door ..... was ......" laten verschijnen. Probleem is echter dat ik dat na een maand niet zal aanpassen; scrippis hebben daar een veel beter geheugen voor
Het is niet uitgezet of whatever. Vroeger ging het renamen via een scrippie (l33t-script), nu wordt dat handmatig via de Admin gedaan. En er handmatig na een maand aan denken gaat niet werken
De meeste mensen deugen!
Verwijderd schreef op 09 september 2002 @ 10:45:
[...]
Huur je zuuf in om het af te handelen voor je
Waar het dus vooral om gaat is dat het automatisch gebeurde. Dit is sinds de invoering van React niet meer het geval. Voor mij is het onbekend of mensen een nickchange hebben ondergaan, ook omdat ik hun oude SM-topics dus niet meer kan zien. De nickchange van BAZZA zou aan mij volledig zijn voorbij gegaan als er niet zo'n heibel zou zijn ontstaan in de HK. Maar ik neem aan dat je m'n punt begrijptchem schreef op 09 september 2002 @ 08:08:
jah dat kan, maar heeft weinig met React te maken
move BUG -> LA
Alleen maar omdat jij mijn nick niet kan spellen wil ik geen nickchange ondergaanVerwijderd schreef op 09 september 2002 @ 09:17:
Minimale voorwaarde voor deze wijziging is natuurlijk wel dat Compubiter een nickchange dient aan te vragen
* Compubiter rent huilend naar z'n mama: "Mam, die virtuele mensen pesten me
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq