Het grote Stuntman (PS2) topic

Pagina: 1
Acties:

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Bron Dimensionplus.nl

Reflections zette een paar jaar geleden de gamewereld in vuur en vlam met Driver en wist daarna de gamers zeer best te vermaken met Driver 2. Nu is het tijd voor een nieuwe sensatie want Reflections brengt de beste rag- en scheurgame die ze kunnen verzinnen naar PlayStation 2! Twee jaar duurde ontwikkeling van Stuntman en dat is te zien; zelden kom je zulke waanzinnig goed uitgewerkte games tegen. Het hele spel zit bomvol aktie, snel denkwerk en is een regelrechte aanslag op je reaktievermogen. De graphische weergave is niet minder dan kaakverlammend (voel je hem al op de grond klappen?) en als je dit aan je vrienden laat zien zijn ze niet meer bij je uit huis te slaan! Wie zocht naar de aktie van Driver (scheuren, politie-achtervolgingen, etc) met de kwaliteiten van PlayStation 2, heeft nu zijn / haar game gevonden!

Afbeeldingslocatie: http://www.dimensionplus.nl/ps2/boxes/361186-x1.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.dimensionplus.nl/ps2/boxes/361186-x2.jpg

Eigenlijk heeft Stuntman een iets andere inslag dan Driver. Daar waar je in Driver stunts uithaalde om voor de politie weg te komen is dat nu niet meer de basisgedachte achter het spel. In Stuntman ben je een... uuh... stuntman... dus. Let wel, je hebt je opwachting in Hollywood reeds gemaakt maar om aan de top te komen moeten je stunts gewaagde en spectaculaider zijn dan de gemiddelde fratsen van je collega's! Elke stunt is duidelijk uitgestippeld met een aantal uit te voeren akties; 180's, jumps, barrel rolls en T-Bone crashes zijn er een paar van. De diverse stunts worden uitgevoerd op bekende lokaties welke op 6 delen van de wereldkaart terug gevonden kunnen worden en om de stunts zo indrukwekkend mogelijk te maken is het spel ontwikkeld in samenwerking met Vic Armstrong, bekend van oa Rambo, Indiana Jones en Starship Troopers. Natuurlijk begrijpt ook Reflections dat de gamer vrijheid van keuze wil hebben en daarom kun je als speler dan ook kiezen uit een ruim aanbod van auto's. Om de game op te fleuren zijn er fraaie tussenstukjes opgenomen en kun je je eigen verrichtingen in een fraaie filmtrailer terugzien. Daarbij heb je de keuze om via een Arcade of een Story mode te spelen!

Heeft iemand 'm al? Ik ga 'm denk ik van de week halen. Lijk me wel leuk om zo mooi mogelijk te crachen en zo.

Assume there are no rules and it's one big free for all

• Jackbq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:31
oeh oeh :) komt dat ook voor de peecee uit? :D ik vind ze echt wel gaaf deruit zien...

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
nou zo groot vind ik dit topic anders niet :/

hopelijk komt ie ook op de pc uit :) moet het wel een beetje een grote, vrije 3d wereld zijn (zoals gta3) zodat je lekker kunt stunten aldoor... allemaal van te voren vastgelegde parcoursjes lijken me niet zo veel aan.

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-01 15:26
Het lijkt me zeker een toffe game...weetje wel..stuntman zijn..woei! 1337 beroep...en dan met auto's raggen..heeeerrlijk :D :D nu pc versie nog en ik geef weer voor de zoveelste keer hulde aan reflections voor hun games! (destruction derby serie + driver serie is ook van hun!! _/-\o_ )

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-01 20:23
website : http://www.stuntman-game.com/
Spel ziet er zeer strak uit :9

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Palomar schreef op 08 september 2002 @ 23:54:
nou zo groot vind ik dit topic anders niet :/

hopelijk komt ie ook op de pc uit :) moet het wel een beetje een grote, vrije 3d wereld zijn (zoals gta3) zodat je lekker kunt stunten aldoor... allemaal van te voren vastgelegde parcoursjes lijken me niet zo veel aan.
vastgelegde parcours zijn het volgens mij. en telkens als een stunt mislukt moet je weer helemaal overnieuw laden enz.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-01 22:15

bAdmuTs

mAzE

Ik heb em zaterdag gekocht en ik vind em echt te bruut >:)

Als je iets fout doet (bijv je auto teveel kapot maakt, of de verkeerde kant oprijd en dus de scene verneukt is) moet je opnieuw beginnen (alleen die scene en niet vanaf het begin van de film), ik vind dat pers. niet zon ramp want je moet sowieso een x aantal keer die scene opnieuw doen omdat je em toch nooit in 1 keer goed rijd, zitten namelijk aardig lange stukken bij en je komt telkens tot nieuwe verassingen te staan.

Het kan aardig frustrerend :X werken als je voor de 20ste x niet voorbij een bepaald stuk komt maar ik vind dat de verslaving zo groot is dat je het toch weer probeerd omdat je ervoorbij wilt komen. Kwa gameplay lijkt het zeer veel op driver :D en de graphics zijn ook cker niet mis :9~

Het parcours is van te voren vast gelegd en er word doormiddel van icoontjes en een stem gezegd wat je moet doen, soms heb je dat te laat door en moet je weer opnieuw beginnen en moet ie dus weer laden maar ik vind dat pers. nog te doen, heb et er zeer cker voor over :)

Al met al een zeer goed spel maar als je te snel gefrustreerd raakt en te ongeduldig bent (dan bedoel ik dus als het 4x nie lukt meteen met de controller gooien en je jongere broertje slaan >:)) raad ik em niet aan, voor mensen die nog twijfelen ik zou zeggen huur em eerst of speel em ff in de desbetreffende winkel.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:09
Heb hem ook en hij is echt super, vooral daarna replay kijken :D

Verwijderd

Het zal net als driver2 denk ik niet op de pc komen. :(
Pagina: 1