Toon posts:

USB werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een MSI KT3 Ultra2, die heb ik niet 2 weken en nu heb ik vandaag weer eens geformateerd, en ja hoor mijn usb doet het niet meer, Ik heb het Logitech Cordless Optical Set, en daar doet de muis het niet meer van, toetsenbord doet het nog prima. Ik draai windowsXP en ik heb de drivers van logitech geinstalleerd, ik had nog een usb muis liggen en die deed het ook niet.
Nu heb ik ook de Standaard Settings van Bios geladen, en daar weer de USb poorten aan moeten zetten, windows weer opgestart maar nee hoor geen suc6, kan iemand mij nog helpen hiermee.

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

welk OS?
wat voor chipset? (if VIA, probeer de 4in1 driver)

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

Topicstarter
windowsXP zoals ik hierboven heb verteld, Heb ik geinstalleerd maar helaas geen succes

Verwijderd

Probeer in je bios even je usb poorten op 6 te zetten en ook de legacy ondersteuning aan.

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

owh, sorry, overheen gelezen.

gebruik je een USB Hub? if so, haal em er eens af.
heb je speciale drivers voor je plank op cd?
werkt naast je keyboard andere USB hardware wel?

Verwijderd

Topicstarter
ok ik heb alle 6 poorten aangezet, maar nog doet hij het niet, kan het zijn dat de usb poorten op het mobo gewoon kapot zijn. andere usb zooi doet het ook niet in iedergeval een andere usb muis doet het ook niet.

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Verwijderd schreef op 08 september 2002 @ 23:03:
ok ik heb alle 6 poorten aangezet, maar nog doet hij het niet, kan het zijn dat de usb poorten op het mobo gewoon kapot zijn. andere usb zooi doet het ook niet in iedergeval een andere usb muis doet het ook niet.
1 andere muis zegt nog niet zo heel veel.
leen eens van iemand een stuurtje/joystick/gamepad.

en heb je al een ander OS geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb een usb Kabel voor mijn Digitale camera geprobeerd, ook niets dus, ik heb er nu win2000 op gezet, deze deed het zelfde :'(

Verwijderd

Topicstarter
ik denk dat ik het mobo maar lekker terug in de doos doe, en lekker ermee naar funprice ga. :(
Pagina: 1