Je kan hier beter niets zetten....
Competition Manager 3
Van welke fabrikant is dat? Kijk anders even op die website (patch ofzo).
Is er onder Win2K ook al een compatibiliteitsmodes net als onder XP? Probeer die eens.
Is er onder Win2K ook al een compatibiliteitsmodes net als onder XP? Probeer die eens.
edit:
Bedoel je Championship Manager?
Bedoel je Championship Manager?
Oeps
Iemand een oplossing voor dit probleempje?
Helaas voor je broertje Maar CM3/CM01/02 en ook CM00/01 worden niet ondersteund door Windows NT/2000 Geloof dat CM00/01 net aan werkt, bij mij heeft ie het wel uitgehouden maar na lange tijd krijg je toch problemen vooral met inladen van savegames en data errors. Is het nie mogelijk om weer ff 98se of ME te installeren das wel zo beter dan kan je garanderen dat ie het werkt en heeft je broertje plezier.
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
Zowel cm 00/01 als 01/02 hebben hier altijd zonder problemen gelopen op win 2000 pro
Probeer anders hier een patch vandaan te halen http://www.sigames.com/
Probeer anders hier een patch vandaan te halen http://www.sigames.com/
Si vis pacem, para bellum
Ik heb er inderdaad ook over gelezen, dat de eerste versies, zoals 97/98 enz problemen geven omdat deze gebasseerd zijn op DOS. Maar ook volgens mij moet het onder Win2000 gewoon werken...
Iemand nog een oplossing voor mijn broertje?
Iemand nog een oplossing voor mijn broertje?
Even een beetje offtopic, waar heeft ie voor gespaard; de computer, het spel of win2000 ?FunFactory schreef op 08 september 2002 @ 22:30:
Sorry, not supported on Windows NT. Is daar iets aan te doen? Hier baal tie verschrikkelijk van, want hij daar dus echt voor gespaard en doe hij het dus niet.
Want de laatste versie van cm (seizoen 01/02) ligt tegenwoordig voor een prikkie (bij de v&D laatst voor E 5,-) in de schappen (tipje...
Si vis pacem, para bellum
ga naar je start menu en kies uitvoeren... typ daar deze command in ---> regsvr32 %systemroot%\apppatch\slayerui.dll <---
dan kies je de eigenschappen van de snelkoppeling van het spel en kiest bij het tabblad "compatibility" de windows 95 compatibility
dan moet het spel werken!
het werkt bij mij dus het zou moeten werken bij je broertjes pc...
dan kies je de eigenschappen van de snelkoppeling van het spel en kiest bij het tabblad "compatibility" de windows 95 compatibility
dan moet het spel werken!
het werkt bij mij dus het zou moeten werken bij je broertjes pc...
Pagina: 1