Toon posts:

GD & FTP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
--------------------------------------------------------------------------------

Een PHP-applicatie werkt als volgt:

- De gebruiker upload een bestand.

- Dat wordt ff tijdelijk op de server gelaten voor bewerkingen.

- GD functies wijzigen het geuploade bestand.

- De server upload het bestand met behulp van FTP functies naar een ander domein of gooit ze in een map op de eigen server

Nu is het probleem dat indien het bestand met FTP naar een ander domein wordt geupload er een error optreedt. Deze error doet zich niet voor als de GD functie imagecopyresized() wordt gebruikt, maar wel als imagecopyresampled() wordt gebruikt. Op de een of andere manier is de afbeelding na imagecopyresampled() geen goed binair bestand meer.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ook imagecopyresampled kan worden gebruikt?

Verwijderd

ik kan me haast niet voorstellen door het gebruik van een gd functie het resulterende bestand constant corrupt is. Wat mij als eerste te binnen schoot: kan jouw gd versie wel imagecopyresampled en zo niet, stopt het script dan, of gaat het lekker door en plaatst een leeg/fout bestand (of geeneens een bestand)?

Verwijderd

Topicstarter
Het script plaatst GEEN bestand. De GD versie kan WEL met imagecopyresampled() omgaan, omdat deze functie wel werkt als het bestand gewoon in een map op de eigen server wordt gegooid.