Ik wou jullie dit toch niet onthouden:
Speculatie pics:

Links:
- Volledig nieuws bericht
- Het artikel
----------------------------------------
Tis en blijft een gerucht dat gebaseerd is op hints van Sony, maar ik vind het wel een interresant idee
Niet meer gewoonweg een doosje met de naam PS3 en een iets krachtigere inhoud dan haar voorganger..Gamespot.com heeft een artikeltje geplaatst over de Playstation 3.
Sony wilt nog niks vrijgeven over het zogenaamde fenomeen PS 3, maar het geeft wel een aantal hints. zo wordt er beweerd dat de PS3 een heel anders iets gaat worden, geen simpelweg krachtigere opvolger van de PS2. Nee Sony denkt (of is ondertussen al bezig met) aan het ontwikkelen van een besturingsysteem, dat geinstaleerd kan worden op verschillende apparaturen, zodat deze spellen af kunnen spelen. IDM, Toshiba en Sony hebben een Deal afgesloten over de PS3 chip die naar de naam 'CELL' gaat luiden. De chip moet er voor een krachtige processor doorgaan en heeft als doel om in allerlei apparatuur (lees. servers en thuisapparatuur) ingebouwd te worden om vervolgens via een groot netwerk (LAN, WAN) samen de taken te verdelen. Hierdoor onstaat er een grote supercomputer.
Speculatie pics:

Links:
- Volledig nieuws bericht
- Het artikel
----------------------------------------
Tis en blijft een gerucht dat gebaseerd is op hints van Sony, maar ik vind het wel een interresant idee