Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Tweaks voor UT

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand wat tweaks voor UT? Ik ben niet zo thuis in tweaken dus hoe het simpel of leg het goed uit ;-)

thanx!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 02:35
NO COMMENT!!!

Verwijderd

Topicstarter
Wat bedoel je daar nou weer mee?

Verwijderd

lage resolutie, geen detail, 16 bit kleurtjes, nieuwste versie.
Nu haal ik zelfs op mijn PII266 met viper V770 ongeveer 25 frames.

Verwijderd

Topicstarter
ja ok, zover kom ik zelf ook nog wel.

Zijn er geen dingetjes toe te voegen of misschien juist te verwijderen uit de .ini of config filetjes ofzo?

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-11 11:09
hehe :)
Laatst mijn eigen framerate-record verbroken. In een zelf gemaakt leveltje, met twee kamers en een tunnel er tussen met wat lampjes .
Op resolutie 1024x768x32, met alles op high enzo, heb ik toen 560 FPS gehaald !!!! :9....leuk kaartje die geforce2

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Je moet in je console preferences invoeren, dan krijg je windowed mode en advanced properties. Daarmee kan je nog een en ander tweaken, zoals digital music uitzetten Direct input op true, Slow videobuffering op false, no Fractalanim op true enzovoort. Er zijn wel guides voor tweaks van UT op deze manier, een link kan ik je helaas niet geven..

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Ga hiernaartoe voor het Unreal Tournament Tweak Program:

http://www.clanbase.com/miscdl.php?did=216

Die-hard Brexiteer

Verwijderd

Topicstarter
560??? tering das wel aardig wat...

Bedankt voor de info!

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-11 13:00

johnwoo

3S-GTE

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op resolutie 1024x768x32, met alles op high enzo, heb ik toen 560 FPS gehaald !!!! ....leuk kaartje die geforce2[/quote]Patser! ;) Nog ff-tjes, dan haal ik een 800EB (23% prijsverlaging de 29e :)) en GF2 (of misschien wel Radeon, who knows...)

En je kon zeker maar 4 monsterkills halen!? :) (of waren het er 5?)

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Pagina: 1