Toon posts:

Files sharen over netwerk met winmx

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Met WinMX kon je direct files sharen die op een andere computer staan (bij Kazaa niet, maar op te lossen met drivemapping). Nu blijkt winmx dat ook niet te doen; bij mij geeft ie aan:

Sharing 29 files (8422 megs) from 50 folders

Daarvan is een folder lokaal met die 29 files erin en 49 folders staan elders. Hij maakt voor deze 49 folders geen lijst aan (deed ie met WinMX v3.22 wel), ook de drivemapping-oplossing werkt niet (map network drive). Bij de vorige versie was ie nog een flinke tijd aan het lezen op de andere computers om de lijst samen te stellen, dat doet ie nu niet..

Huidige versie is WinMX v3.3

Waar kan dit aan liggen en hoe zou ik dit moeten oplossen?

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-08 16:43
Op school gebruik ik Gnucleus LAN, erg handig..
maybe iets voor jou :)
Het werkt bijna meteen

[ok, geen beantwoording van je vrag, maar maybe wel een handig weetje]

Verwijderd

Topicstarter
Wat doet dat proggie dan? Is dat gewoon een ander filesharing-programma of zo?

Het lullige is nu dat ik wel wat te sharen heb maar dat ik alleen datgene wat op mijn laptop staat aan het sharen ben (die draait winmx), beetje jammer natuurlijk. Het ging altijd prima en ik was al blij dat winmx dit zelf kon. Frustrerend is dat het nu zelfs niet werkt met drivemapping terwijl winmx daar zelf toch niets voor hoeft te doen dacht ik zo (windows regelt het dan). Evengoed, winmx hoort het zelf te kunnen... toch?

Verwijderd

Topicstarter
Voor iemand anders die dit tegenkomt:

De PC met winmx mag bij de andere PC niet als gast aangelogd staan kennelijk, want dan werkt het netwerk-sharen dus niet. Ik heb de winmx-pc nu administrator-rechten gegeven en toen werkte het wel (beetje paardemiddel, maar goed, het werkt).

Hopelijk heeft iemand er wat aan, ik heb me weer vrolijk aan dit gezeik geirriteerd :( :)