groote van processor iedere keer anders

Pagina: 1
Acties:

• tumbadora
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 10:56
mijn vriendin heeft een compac laptop met een p 3 1ghz proc.meestal als we kijken naar de eigenschappen zien we 727 mb. ipv 1 ghz.nu heb ik deze vraag al eerder gesteld.en er werd toen gezegd dat te maken had met de energiebesparing van de accu.wat ik merk is dat de laptop af en toe wat traag is.ik weet niet of dat te maken heeft met de capaciteit van de processor.mijn vraag is hoe ik de energiebesparing van de accu kan uitzetten. compaq 1714 ea laptop
w xp home
256 mb
p 3 1ghz 20 gb

Verwijderd

snelste manier die ik kan bedenken:

control panel -> power options

daar ff in kloten, staat vast wel iets wat je kan aanpassen.

Verwijderd

mijn vraag:

wil je alsjeblieft je [enter] gebruiken?
En hoofdletters, andere leestekens misschien :?

bvd, dan kan ik het ook goed lezen :)

• Packetguy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-08 14:46
Als de 'oplossing' van Phytagoras niet wil werken probeer is in de 'bios' van de laptop te komen zodat je ook daar kan kijken of alle 'power options' (als aanwezig) kan uitschakelen.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

een cpu van 727Megabyte, dat is knap.

dit is gewoon de speedstep van intel, zit in die cpu ingebakken.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:46

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

OH >> PMG

Is idd speedstep. De snelheid van de proc. past zich aan aan de benodigde snelheid van de gebruikte toepassingen.
En als de laptop op batts. werkt ipv op 220, dan zal de snelheid ook automatisch iets naar beneden gaan. Gewoon energie besparing ;)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• B_FORCE
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
jep, idd, energie besparing heeft mijn pa ook, (soms best irri), maar toch ook handig

One World Concepts

Verwijderd

Is dat niet gewoon die intel speedstep technologie bla? Ik heb gewoon een icoontje in de sys tray waarmee je dat aan of uit kunt zetten.
Pagina: 1