Member of QU|CCC Sub team Lilacgrazer&K03(K)
24 of 32bpp zeker? heb er ook last van onder linux, gewoon overgaan op 16bpp en het is wel redelijk te doen. Als je win2k of winxp gebruikt, dan de accelleratie een tabje terug zetten in het geavanceerde stukje van je beeldschermeigenschappen in het configuratiescherm.
BTW: Leuk he, dat ik kan ruiken welk OS je gebruikt
BTW: Leuk he, dat ik kan ruiken welk OS je gebruikt
Ik heb idd win2k sp2 ik heb nu de hardware versneling een stapje lager gezet dit werkt voor de tekst wel maar het volgende probleem dient zich al weer aan ! de muis cursor laat een spoor achter van vage streepjes deze gaan pas weer weg als er een ander scherm over heen is gegaan (dus nadat ik die streepjes op mun bureau blad heb en dan mijn browser maximaliseer en minimaliseer dan zijn ze pas weg) dit is errug irritant en als ik hem in de hoogste hardware versnelling zet dan doet de muis het goed maar dan heb ik geen fasoenlijke tekst
Member of QU|CCC Sub team Lilacgrazer&K03(K)
9.21.01G drivers wel geinstalleerd?
Waar ik verder nog aan zit te denken: heb je toevallig een Abit of ander overklokkersbord waarvan je het I/O voltage kunt verhogen en deze ook op iets van 3.6V hebt staan? De viper2 heeft het liefst gewoon 3.3V, als het niet anders kan 3.45V, niet hoger, dan gaat ie gekke dingen doen.
Waar ik verder nog aan zit te denken: heb je toevallig een Abit of ander overklokkersbord waarvan je het I/O voltage kunt verhogen en deze ook op iets van 3.6V hebt staan? De viper2 heeft het liefst gewoon 3.3V, als het niet anders kan 3.45V, niet hoger, dan gaat ie gekke dingen doen.