HP 4470 scanner, geeft strepen.

Pagina: 1
Acties:
  • 284 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23457

Topicstarter
Hey,

Ik heb een 4470 scanner...alleen bij alles wat ik scan komen er strepen op het scherm, ik heb de scanner al omgeruild maar bij de nieuwe is hetzelfde...iemand enig idee hoe dit komt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ik heb btw windows xp..maar met ME werkte hij ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

hoe heb je hem aangesloten :?
welk OS gebruik je :? (xp dus :) )
welk merk is de scanner :? (hp dus :) )
welke drivers gebruik je hiervoor :?
enz.....

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
USB aangesloten, WinXP pro, HP 4470, Nieuwe XP driver van de site van HP, ja sorry...ff lomp om dat te vergeten:)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-07 19:44
zitten die strepen in het gescande plaatje, of wordt je hele scherm verziekt :?
Zijn die strepen horizontaal of vertikaal :?
Als ze horizontaal zijn, maakt de scanner dan ook vrij veel lawaai tijdens het scannen :?

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmdeking
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07 17:15
Er zijn in het verleden wel is problemen geweest met HP producten onder XP niet zozeer met scanners maar toch, Bel HP anders even, denk dat je niet voor niets een HP hebt gekocht.. goeie service dus even bellen

Topicstarter
horizontale stepen over heel het a4 vlak. dus niet alleen in het plaatje.

aangezien hij dit sinds het begin is weet ik niet of je het veel lawaai kunt noemen.. niet irritant hard in elk geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56317

TD-er schreef op 08 September 2002 @ 23:07:
zitten die strepen in het gescande plaatje, of wordt je hele scherm verziekt :?
Zijn die strepen horizontaal of vertikaal :?
Als ze horizontaal zijn, maakt de scanner dan ook vrij veel lawaai tijdens het scannen :?
Sorry! Even laat reageren, maar ik het ongeveer hetzelfde. Van die groene strepen die over m'n scherm heen komen en hij maakt ontzettend veel lawaai. Het gaat om een Lifetec LT 9385. Is deze nu kapot of is hij nog te repareren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-07 19:44
Tjonge dit is wel een vrij oud topic hoor en het betreft niet eens dezelfde scanner....
Maar goed, als een scanner (te) veel herrie maakt kan het zijn dat het transport-slot er nog op zit (meestal een schuifje aan de onder- of achterkant) of de transportriem zit niet strak genoeg.

Indien dat laatste het geval is, zal het gescannede plaatje (in descanrichting) wat in elkaar gedrukt zijn en veel lawaai maken, omdat de tandwielen over de riem stuiteren.
In dat geval zal de scanner helemaal uit elkaar moeten.

Maar goed, iets gedetailleerdere informatie zou dus wel wenselijk zijn.... eventueel met een voorbeeld van een plaatje wat je gescanned hebt.
Bijvoorkeur iets met strakke lijnen, zoals een diagonaal geplaatst ruitjespapier.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Pagina: 1