www.digireflex.nl
mja ik heb het ook wel eens, soms branden alle leds bij full load, soms branden ze helemaal niet met full load, kweet ook niet hoe dat kan.
Verwijderd
Lijkt me niet goed, bij mij branden ze bij full load alle 4 !
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2002 21:53 . Reden: typo ]
Verwijderd
idd, dat hoort zo.Verwijderd schreef op 08 september 2002 @ 21:53:
Lijkt me niet goed, bij mij branden ze bij full load alle 4 !
Maar misschien zijn alleen de LEDS kapot
Verwijderd
Als de router het voor de rest goed doet, lijkt me dat waarschijnlijk.
Ik zou hem terug brengen naar de winkel waar je hem gekocht hebt.
Je kan, op eigen risico, ook die router ff een paar flinke klappen geven, misschien zit er gewoon een contactje los ofzo.
Ik zou hem terug brengen naar de winkel waar je hem gekocht hebt.
Je kan, op eigen risico, ook die router ff een paar flinke klappen geven, misschien zit er gewoon een contactje los ofzo.
Verwijderd
een klap geven? wat is dat nou weer voor antwoord? je gaat je pc toch ook geen klap gevuh als ie t ffies niet doet? of wel soms? en trouwens, dan is het nog tijdelijk. Schiet je dus nix mee op. Ga er gewoon mee terug naar de winkel. Of test hem is bij iemand anders. Ken je zien of het misschien wel bij jou fout zit!
}:o
Het zit hem in de firmware 2.2. Als ik heb terug zet naar 2.1a dan doen ze het wel. Heb al een mail naar Draytek gestuurd over diet probleem.
www.digireflex.nl
Je zou eens moeten weten (toen een CDRom niet achter de voeding wilde passen heb ik wel een de Terw_Dan methode toegepastVerwijderd schreef op 08 september 2002 @ 22:27:
een klap geven? wat is dat nou weer voor antwoord? je gaat je pc toch ook geen klap gevuh als ie t ffies niet doet? of wel soms? en trouwens,
Naja, alsof het wel of niet branden van een paar ledjes enige impact heeft op de performancedan is het nog tijdelijk. Schiet je dus nix mee op.
Goede suggestieGa er gewoon mee terug naar de winkel. Of test hem is bij iemand anders. Ken je zien of het misschien wel bij jou fout zit!
Oslik blyat! Oslik!
Naja, alsof het wel of niet branden van een paar ledjes enige impact heeft op de performance 
Nee maar je koopt wel iets nieuws en dan wil je ook dat het naar behoren werkt.
Ik bedoel het is er duur genoeg voor.
Nee maar je koopt wel iets nieuws en dan wil je ook dat het naar behoren werkt.
Ik bedoel het is er duur genoeg voor.
www.digireflex.nl
Apart die firmware's van Draytek.Graaf_slis schreef op 08 september 2002 @ 23:02:
Het zit hem in de firmware 2.2. Als ik heb terug zet naar 2.1a dan doen ze het wel. Heb al een mail naar Draytek gestuurd over diet probleem.
Ik ben sinds een maand terug naar versie 2.00
Had een paar maanden 2.1a maar af en toe dat het downloaden vanaf internet
uitviel zodra ik tegelijk lokaal tussen twee pc's data ging copieren.
Heb dat probleem met 2.00 nooit gehad.
P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB
Pagina: 1