Verwijderd
Ik ben ook al een tijdje opzoek naar deze matten. Ben ze tot nu toe nog niet tegengekomen. Alle hulp is welkom.
Ik heb zelf Visa en heb een duitse site gevonden.
Of ik kan ze in Amerika bestellen.
Als er nu meer gegadigden komen, dan kan de prijs interessant worden!!!
post hieronder of mail me:
<a href="mailto:r.philippo@quicknet.nl">Laat het me weten!!!!</a>
Of ik kan ze in Amerika bestellen.
Als er nu meer gegadigden komen, dan kan de prijs interessant worden!!!
post hieronder of mail me:
<a href="mailto:r.philippo@quicknet.nl">Laat het me weten!!!!</a>
Verwijderd
Ik wil ze graag graag allebei.
Ik wil ook graag meedoen met bestellen.
Heb jij suggesties hoe wij dit dan allemaal netjes kunnen regelen. Of ga jij dat geld allemaal voorschieten?
ps. DARRYL je e-mail linkje in je post werkt niet.
Ik wil ook graag meedoen met bestellen.
Heb jij suggesties hoe wij dit dan allemaal netjes kunnen regelen. Of ga jij dat geld allemaal voorschieten?
ps. DARRYL je e-mail linkje in je post werkt niet.
Ja, das gewoon www.everglide.de, kost dus voor een Attack Pad 16,95 euro plus een hoop verzendkosten en je kan vooruit betalen, maar daar hou ik niet van.....
Die site (everglide.de) bedoelde ik niet. Maar de verzendkosten zullen ook wel hoog wezen 
edit:
site die ik bedoelde (haudenlukas) verkoopt geen everglide's meer
site die ik bedoelde (haudenlukas) verkoopt geen everglide's meer
hallo,
je kunt ze in Belgie kopen bij Star computers : www.starcomputers.nu
klik op 'prijslijst'
scroll dan naar beneden en je zult ze zien...
Good Luck
je kunt ze in Belgie kopen bij Star computers : www.starcomputers.nu
klik op 'prijslijst'
scroll dan naar beneden en je zult ze zien...
Good Luck
"Life is like a video game with no chance to win" - ATR
Mja Belgie... niet echt dichtbij als je in Amsterdam woont 
Zal ze is mailen of ze ook per post sturen...
Zal ze is mailen of ze ook per post sturen...
Verwijderd
Gewoon uit amerika voor $13 bij 3dcool.com
en die dingen kicken echt ASS.
Oja, ik heb het over de RATPADZ
en die dingen kicken echt ASS.
Oja, ik heb het over de RATPADZ
Verwijderd
ratpadz die ga je toch zeker niet kopen he!!!!!!!!! ik ben een fan van [H]ardocp en kyle maar kom op die ratpad is zo'n goedkope rip-off echt zielig gewoon.
Ik wil ook wel zo'n vette mousepad, alleen woon ik hier hoog in het Noorden van Nederland...
Verwijderd
Hoeveel komt er bij aan shipping kosten, als je hem op de duitse site besteld? Weet iemand dat?
Verwijderd
SuB -> anders lees je es van die Everglide vs. Ratpadz artikelen. Jij bent zelf een ripoff man, je bent die [H] onder je naam niet waardig.
Zo te zien is er best wel animo voor die dingen. Zelf wil zo'n Q3A large attack pad kopen. Maar ik woon vlakbij Amsterdam, en heb geen zin om naar Belgie te rijden. Via everglide.de betaal je een berg verzendkosten. Iemand van Comptechworld (of een andere hardware leverancier); Mischien een ID om aan jullie assortiment toe te voegen?
Verwijderd
inderdaad, lees een paar reviews...
daarin staat dus echt dat die dingen ass kicken.
En als die hard computer gebruiker is het wel handig een lekkere muismat
daarin staat dus echt dat die dingen ass kicken.
En als die hard computer gebruiker is het wel handig een lekkere muismat
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Jij bent zelf een ripoff man, je bent die [H] onder je naam niet waardig.[/quote]Ik ben de h niet waardig omdat ik het durf oneens te zijn met kyle bedoel je dat misschien? Kom op! Jij bent het zeker ook altijd eens met femme. Ja femme ja femme amen. Echt niet dus!
trouwens over die versus reviews, ik neem aan dat die dingen zijn geschreven toen er nog geen giganta te koop was. En dus was een reden om een ratpadz te kopen omdat deze groter was als de everglide dingen. Dat argument geld dus nu ook niet meer omdat de giganta er is. Btw bij everglide kan je ook uit veel meer logo's kiezen
trouwens over die versus reviews, ik neem aan dat die dingen zijn geschreven toen er nog geen giganta te koop was. En dus was een reden om een ratpadz te kopen omdat deze groter was als de everglide dingen. Dat argument geld dus nu ook niet meer omdat de giganta er is. Btw bij everglide kan je ook uit veel meer logo's kiezen
Pagina: 1