BF1942 vind geen servers

Pagina: 1
Acties:

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:16
Wegens geen gehoor in het grote BF1942 topic maar ff een apart topicje.

Ik heb BF1942 geinstalleerd en gepatched maar als ik internet game wil doen vindt hij geen servers op elke snelheid die ik selecteer en als ik handmatig een server toevoeg vind hij die ook niet

ik heb het vermoeden dat er een paar mogelijkheden zijn waardoor
1: LAN, ik zit hier op een LAN met server (bijna uitgesloten want RTCW doet het wel gewoon over inet)
2: Geen Gamespy of The All Seeying Eye (of hoe je dat ook moge schrijven) geinstalleerd.
3: Elke andere vage reden die jullie kunnen verzinnen

Als jullie dus denken dat het komt omdat ik gamespy gedoe niet heb geinstalleerd dan wil ik het liefst een andere oplossing want dat gamespy zuigt gigantisch.

Iemad hier ook ervaring mee of een oplossing voor?

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-11 20:28

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Ik denk...gok...en vermoed dat als je geen reactie krijgt in het bf1942 topic mensen het gewoon niet weten. En dat LAN zou ik zo snel nog niet uitsluiten hoor....maaja, check je vuurmuur eens? Zet em es uit en kijk of hij het dan wel doet. En als je er geen hebt dan: :X

• MewBie
Koetjeboe schreef op 08 september 2002 @ 20:47:
Ik denk...gok...en vermoed dat als je geen reactie krijgt in het bf1942 topic mensen het gewoon niet weten. En dat LAN zou ik zo snel nog niet uitsluiten hoor....maaja, check je vuurmuur eens? Zet em es uit en kijk of hij het dan wel doet. En als je er geen hebt dan: :X
We hebben wel een firewall maar al mijn verkeer laat ie als het goed is gewoon door want hij geeft niet aan dat er indringers oid zijn als ik BF1942 probeer, en spellen als RTCW en Betstorm kan ik wel gewoon over internet spelen dus de LAN is voor een groot deel uitgesloten (of de server moet geen raad weten met de info die hij krijgt)

*beeeeep*

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Koetjeboe schreef op 08 september 2002 @ 20:47:
Aan zijn 'vuurmuur' kan het niet liggen (Als hij die tenminste heefd)
Ik heb er ook een Firewall achter hangen en ik kan wel Servers vinden met Battlefield....

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Verwijderd

geen gamespy geinstalleerd is het probleem

je moet dit programma installeren. is powered by gamespy. dus zonder gamespy werkt die lijst in bf1942 niet. het is helaas niet zo als in RTCW. maar als je rtcw haat kun je ook all seeying eye gebruiken.

• MewBie
waar haal ik die all seeying eye vandaan want ik heb al gezocht en toen kwam ik op andere dingen uit als dat programma

*beeeeep*

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-10 07:34

• SNEAK-NL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 13:21

SNEAK-NL

galloooooooooooo

Ik kan et gewoon via een lan met een gateway op een andere pc spelen zonder problemen en ik heb ook een vlammetje aan de poort, dus ik zou het je nie kunnen vertellen

• MewBie
Na het downloaden zegt hij dat hij de file niet kan ferifieren (ofzoiets) :S iemand een link naar de .exe file zelf en niet de installer

*beeeeep*

• MewBie
ok nu heeft hij wel geinstalleerd maar als ik nu op BF1942 klik en dan refresh gaat hij 200+ servers pingen maar dr komt er geen 1 in mn lijst te staan :S

*beeeeep*

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 september 2002 @ 21:02:
geen gamespy geinstalleerd is het probleem

je moet dit programma installeren. is powered by gamespy. dus zonder gamespy werkt die lijst in bf1942 niet. het is helaas niet zo als in RTCW. maar als je rtcw haat kun je ook all seeying eye gebruiken.
dat is onzin, bf werkt ook prima zonder gamespy.
op mijn 2 pcs iig wel..

• MewBie
ik heb nu gamespy en all seeing eye geinstalleerd maar geen van beide vind servers :S

*beeeeep*

• Kwartjuh
  • Laatst online: 04-11 13:47
Specs?

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Heb je ergens een vinkje bij favorieten aangevinkt?!

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Verwijderd

Of heb je iets met de 'filters' gedaan?

Ik heb 1 keer een filter proberen in te stellen (ping < 100 :P) en dat leek niet te lukken. Daarna werd de serverlijst ook niet meer getoond. Pas als ik op filter klik dan kwam het lijstje.

• MewBie
waar kan je die filters of favorieten aanpassen (dat is toch in all seeing eye?)

*beeeeep*

• MewBie
gebruiken jullie bij de ip's in ASE van de pinger en scanner de standaard ip's of andere ip's

*beeeeep*

Verwijderd

Ik gebruik de ingame-browser. Geen ASE of gamespy

• KreKkeR241
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 17:56

KreKkeR241

11101001010

Deed hij het voor de patch wel?

• Sv3n
  • Laatst online: 04-11 14:56
bij mij vind ie ook geen servers meer nadat mijn broertje vanmiddag (ik was niet thuis) bf heeft gespeeld hij zegt dat hij niks heeft gedaan ik geloof em ook wel omdat gamespy gewoon in windows ook geen servers voor bf vind :'(
Ik heb bf ook al opnieuw geinstalleerd

Last.fm
Films!

• MewBie
KreKkeR schreef op 10 september 2002 @ 14:32:
Deed hij het voor de patch wel?
nee ook niet

*beeeeep*

Pagina: 1