S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Om alvast in de agenda te zetten, de HCC Dagen van 2002 zullen plaatsvinden op;
vrijdag 22 november,
zaterdag 23 november en
zondag 24 november in de Jaarbeurs te Utrecht.
Verwijderd
Same goes 4 meWitlof schreef op 08 september 2002 @ 21:12:
Je kan er niet vroeg genoeg bij zijn
Misschien dat ik ook eens een keer op zo'n meeting kom
Ik ben er zaterdag toch, dus misschien dat ik het lef heb mij te vertonen
Gewoon wat drinken ergens? Mogen we wel een groot café opzoeken.. Tis zaterdagavond dan he.......
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
Net als vorig jaar weer meeten @ 17:00 @standbeeld voor jaarbeurs denkik? (zoals elk jaar
I will b there, khoor de exacte tijd/dag nog wel.
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Met andere woorden: Ik denk niet dat ik aanwezig ben. Wel heel veel plezier gewenst. Misschien is het leuk/verstandig om weer iets van een DPC promo team daar rond te laten lopen!?
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
17:00 bij paal Jaarbeurs op de zaterdag lijkt mij een mooi moment
Verwijderd
Ow, jij heb er wel weer zin in....ook al was het vorig jaar niet zo geweldig bij terugkomst bij de autom.m schreef op 08 september 2002 @ 20:16:
Het is dus de bedoeling dat we 's avonds de stad in gaan, van een meeting tijdens de hcc dagen ben ik zelf niet zo'n voorstander, niet alleen kan je niet ergens rustig in een cafeetje gaan zitten, ik igg heb wel andere dingen te doen
* Goingin roept: "heeeee hoooooo, haal die Delta uit de plomp!!"
Ik zie nog wel of ik kom
(alleen moet ik dan geen grote spullen meer kopen want de autokraken waren niet van de lucht zeg
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
lolz, nou ze hebben het alle drie nog 2 maanden perfectos gedaan, voordat er 2 door begonnen te roestenGoingin schreef op 10 september 2002 @ 11:10:
[...]
Ow, jij heb er wel weer zin in....ook al was het vorig jaar niet zo geweldig bij terugkomst bij de auto
* Goingin roept: "heeeee hoooooo, haal die Delta uit de plomp!!"
Ik zie nog wel of ik kom
voor degenen die het niet weten er was dus ingebroken in goingins auto en ze hadden de hele zooi meegenomen, dus ook mijn tas. Een brugwachter heeft 'em later uit de plomp gevist, hele zooi drijfnat. Tja je kunt die dieven ook niet blamen dat ze niet weten dat delta's 30 pleuro kosten
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----
Verwijderd
Is 3 1/2 week voor ik terug kom in NL... jammer.
Kan ik wel alvast inschrijven voor de DPC-meeting na de HCC-dagen 2003?
Promoteam lijkt me idd wel een leuk idee. Misschien dat T.net er ook is ofzo (of wil zijn) en dat dat de combineren is in een combistand? Moeten we wel natuurlijk een paar pc's hard hebben staan stampen daar... bijvoorkeur in koeienmod
Goh thanks FlapmoFlapmo schreef op 11 september 2002 @ 13:47:
Ik kom @ zaterdag 17:00. Neem wat lui mee ofcuz...btw tis mijn verjaardag en JA ik geef dan een rondje (tenzij er maar man of 10 zijn, dan worden het twee rondjes
)
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
r0xFlapmo schreef op 11 september 2002 @ 13:47:
Ik kom @ zaterdag 17:00. Neem wat lui mee ofcuz...btw tis mijn verjaardag en NEE ik geef dan geen rondje (tenzij er maar man of 10 zijn
)
* My will B there too
mits de_kleuter ook gaat
Das makkelijk... Gooi die auto op ut terrein dan weet ieder1 waar ie heen moet gaanWitlof schreef op 11 september 2002 @ 14:40:
Lekker![]()
Maar uh, waarschijnlijk komt Division Eindhoven met een man of 4 in de speciale Division Eindhoven auto
[afbeelding]
17:00 bij het standbeeld op het jaarbeursplein zal ik er zijn.
Ik ga op vrijdag en zaterdag
Ik denk dat er zoals altijd een aardig clubje CoN van de partij zal zijn
Deze plek is te koop.
Verwijderd
Kweeni of ik dan al iets heb, maar als ik een plekje vrij heb dan wil ik wel zaterdag komen.
Komen er eigelijk verder ook andere United Subteam-leden?
(Ik kom dan eigelijk alleen voor de DPC, niet voor de HCC, want ik heb nx te besteden
En als ik kom, doe ik wel mijn DPC-t-shirt aan
* KeeZ wel iig
Deze plek is te koop.
Verwijderd
[Naar werk kan ik geen koeieshirt dragen......dan denken ze dat ik van de pot ger#kt ben...woehaaa....mag het , mag het !!! ]
Iedereen loopt er daar mee hoor, naja, bijna iedereen dan
CU there
Deze plek is te koop.
Of wordt het nu verzet nu ik niet kan?
achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
Verwijderd
Verwijderd
Zijn er trouwens nog ergens DPC Shirts te koop ergens?
"Hé Bob, drie bier!"
Op zaterdag, om 17.00u bij de grote paal (weet niet precies hoe die uitgang heet iig aan de kant van het centrum)DukeBox schreef op 14 november 2002 @ 14:09:
Welke dag is het nou ?
achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
maar het komt wel weer fantasties uit, ik heb de weer er na tentamens, dus weet niet of ik ga
Veni, Vidi, Et je n'en crois pas mes yeux! (ik kwam, ik zag, en ik geloofde mijn ogen niet!) - J. Caesar (Asterix en de gladiatoren) | Nu vernieuwd met toegevoegde lazyness.
Verwijderd
Duke, maak jij niet teveel statsDukeBox schreef op 14 november 2002 @ 14:09:
Welke dag is het nou ?
Wohaaa, clan-meeting ??? Kuuke is er ook. In gepaste outfit. Mooi gezicht: ouwe lullo in DPC T-shirt.Verwijderd schreef op 14 november 2002 @ 09:43:
ik zal kijken of ik kom op zaterdag rond 17:00 ik namenlijk in U-trecht het lijkt me wel top![]()
eindelijk kans op de andere koetjes te zien
Tijd voor Moorkoppen ??
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
[rml][ hcc] dpc hcc dagen meeting planner[/rml]
Belangrijkste link daaruit:
http://www.phpdevelopment.net/dpc/hccdagen.php
Hier kun je jezelf mee opgeven.
Ik hoop velen van jullie te zien zaterdag
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy