Trillian Pro 1.0

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 625 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-03 08:41

Ook

Yes I can!

OK< ik heb die newsplugin eens wat langer aan laten staan en af en toe (1x per half uur oid) krijg idd rechtsonder een MSN achtige popup met een nieuwe headline van het 1 of ander.. Het nadeel is dat Trillian tot nu toe iedere keer vastloopt bij elke nieuwe headline..
Iemand anders die de nieuwe headlines ook als pop up krijgt, maar waarbij Trillian niet vastloopt?

Ik draai btw Win2000 Pro (NL) met SP3.

Wees consequent, maar niet altijd

• HertogJan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-01 18:46
Hier loopt 'ie niet vast als ik nieuwe headlines krijg van NU.nl.

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 10:57
hier loopt ie ook niet vast bij die popups. Ik draai de boel onder winXP

Verwijderd

Ligt het nou echt aan mij of doet die Fok! tracker het nou niet meer??? Ik heb wel de goede instellingen, hij heeft het ook gewoon gedaan. Maar op dit moment heb ik geen topics meer in mijn lijst staan. Iemand meer hier problemen mee?

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-07 16:45
Verwijderd schreef op 18 september 2002 @ 23:39:
Ligt het nou echt aan mij of doet die Fok! tracker het nou niet meer??? Ik heb wel de goede instellingen, hij heeft het ook gewoon gedaan. Maar op dit moment heb ik geen topics meer in mijn lijst staan. Iemand meer hier problemen mee?
Heb ik ook last van

• DJ^
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

DJ^

hmmz

Hiero ook, dus ligt niet aan jou Plukkie :)

hmmz

Verwijderd

En hij doet het weer.... vage stuff ;)

• Ook

Ook

Yes I can!

Ik heb na een paar mailtjes over en weer ook van Webwereld.nl een RSS linkje weten te bemachtigen. Het linkje is dus voorlopig speciaal bedoeld voor Trillian wat inhoudt dat ie 'slechts' 3 keer per uur (0/20/40) bijgewerkt wordt, en alleen tussen 8:00 en 21:00 uur.

Hij is volgens mij nog een beetje in ontwikkeling, dus misschien verandert dat later nog.

WebWereld.nl
Server: www.webwereld.nl

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-09 21:23
Ook schreef op 19 september 2002 @ 08:36:
Ik heb na een paar mailtjes over en weer ook van Webwereld.nl een RSS linkje weten te bemachtigen. Het linkje is dus voorlopig speciaal bedoeld voor Trillian wat inhoudt dat ie 'slechts' 3 keer per uur (0/20/40) bijgewerkt wordt, en alleen tussen 8:00 en 21:00 uur.

Hij is volgens mij nog een beetje in ontwikkeling, dus misschien verandert dat later nog.

WebWereld.nl
Server: www.webwereld.nl
Aight! Tnx!

• HertogJan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-01 18:46
FL!PNEUS schreef op 17 september 2002 @ 19:16:
[...]

Dat komt omdat je niet dezelfde skin gebruikt. :P Jij gebruikt Blackcomb Pro 1.1, je moet om dezelfde skin voor XP te hebben als de skin die in Trillian Pro zit gebruik maken van Watercolor 4.0, te vinden op themexp.org.
Ik wil liever dezelfde skin voor Trillian >:)

Over die icoontjes/smilies. Dat hartje (L) werkt niet helemaal netjes, zoals je hier ziet. Kan beter het originele hartje (kloppend) van Trillian nemen denk ik:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Image1.gif

Over de POP3-plugin 1.1:

Dit werkt ook voor geen meter. Checkt gewoon niet echt goed. Je mag wel even een mailen om te testen.

Hij loopt ook vast als ik don't show this again doe. (Bij bijvoorbeeld messages toen ik offline was)...

Verwijderd

LOL... news heeft het 2 dagen niet gedaan en nu draait ie weer op volle toeren <_<

Verwijderd

kan iemand uitleggen hoe die trillian browser precies werkt?

• ubermaestro
Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 16:52:
kan iemand uitleggen hoe die trillian browser precies werkt?
Installen, dan Events-Add-Hotkey-Open Minibrowser

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Zijn de plugins alleen vanaf de officiele site legaal te downloaden?

• Boomerang
  • Niet online
Device schreef op 19 September 2002 @ 19:47:
Zijn de plugins alleen vanaf de officiele site legaal te downloaden?
Aangezien je eerst moet inloggen met een username+password die je ontvangt bij betaling lijkt het me dat je deze plugins alleen daar legaal kunt verkrijgen.

Verwijderd

pop3 geeft als er geen verbinding gemaakt kan worden een heel scherm met meldingen :(

Verder heb ik iets dom gevonden: indien ik yes druk op de opmerking "er is al een versie van Trillian gestart wilt U er nog 1 starten" raak ik een gedeelte van mijn scherm kwijt ter grootte van het scherm van Trillian: het maximale window van bijv de browser word dan het maximale window zoals het zou zijn met trillian actief maar als dat triilian vergroot word schuift alles nogmaals naar links.

Device: ja, en ze zijn niet gratis :)

edit: betreffende punt 2. killen van trillian.exe via taakbeheer, prefs load trilian at startup uit/aan/uit/aan en een reboot...

Verwijderd

en dat winamp, dat krijg ik ook niet echt te werken. Hij geeft de goede directory aan, maar hij kan niet m`n playlist loaden, laat staan een liedje draaien. Kan iemand misschien ff zeggen hoe je dat moet doen :?

Verwijderd

jcross: Playlist saven in je winamp dir en winamp starten: play bij trillian geeft dan een nummer. Verder heb je winamp dir met lange filenamen ingevoerd? Maak daar maar eens korte namen van :) Was voor mij de oplossing.

Verwijderd

hmz, werkt niet, zie overigens net dat ik winamp 3 heb, kan het dan niet? en zo nee, waar kan ik 2 krijgen?

• Boomerang
  • Niet online
hier kun je de oude winamp krijgen. Ik geloof idd dat het niet met 3 werkt..

Verwijderd

jcross: winamp 2.81 werkt het zeker mee :)

• DeTeraarist
  • Laatst online: 14:14

DeTeraarist

#Boots2Asses

Je kan ook de Winamp2 Plugins voor Winamp3 Plugin gebruiken, dan werkt het ook (ik heb geen idee hoe die plugin echt heet, ik heb Winamp3 weer effe in de koelkast gezet).

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

• Ibbelz
  • Laatst online: 08-06-2022
Ik ben al een tijdje aan het klooien maar ik kan echt niet vinden hoe ik nou die msn achtige tray pop-up krijg als er iemand online komt ..

Wie kan mij helpen....

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ^
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

DJ^

hmmz

IbBeLz schreef op 19 september 2002 @ 23:21:
Ik ben al een tijdje aan het klooien maar ik kan echt niet vinden hoe ik nou die msn achtige tray pop-up krijg als er iemand online komt ..

Wie kan mij helpen....
Bij events, contact signs on, action = systray

Maar hoe je de naam van de persoon krijgt weet ik ook niet.

hmmz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmniNaut
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
DJ^ schreef op 20 september 2002 @ 00:03:
[...]

Bij events, contact signs on, action = systray

Maar hoe je de naam van de persoon krijgt weet ik ook niet.
FOUT :P

Rechter muisknop op contact in je list > modify alerts >aanviken systray pop-up en when comes online > save indrukken en dan ok

Ja helaas moet je alle contacten met de hand aflopen om dit voor iedereen te doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibbelz
OmniNaut schreef op 20 september 2002 @ 00:38:
[...]

FOUT :P

Rechter muisknop op contact in je list > modify alerts >aanviken systray pop-up en when comes online > save indrukken en dan ok

Ja helaas moet je alle contacten met de hand aflopen om dit voor iedereen te doen :(
goed dat werkt, alleen nu staat voor ieder contact zon irri belletje omdat je die user een alert heb gegeven :S... kan het niet op een normale manier zonder belletjes enzo :(

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmniNaut
  • Laatst online: 02-01-2024
IbBeLz schreef op 20 september 2002 @ 00:44:
[...]

goed dat werkt, alleen nu staat voor ieder contact zon irri belletje omdat je die user een alert heb gegeven :S... kan het niet op een normale manier zonder belletjes enzo :(
Prefererences > Contact List > Show secondary icons uitvinken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
ik begin trillian steeds leuker te vinden maar waarom fixtmen die filetransfer niet.. ik kan niet verzenden maar wel ontvangen

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da Monkey schreef op 20 september 2002 @ 07:38:
ik begin trillian steeds leuker te vinden maar waarom fixtmen die filetransfer niet.. ik kan niet verzenden maar wel ontvangen
Waarschijnlijk ligt dat aan je firewall/router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Nu online
mm dat zou opzich wel mogelijk zijn maar ik draai helemaal geen firewall cq router.. (oei. dat is gevaarlijk om dat te zeggen :P)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19:49

Wokschotel

Op 6 wielen

Ik heb het probleem dat als ik met mijn ICQ chat met iemand die Trillian heeft er bij die andere persoon alleen maar vreemde tekens verschijnen in plaats van de normale tekst. Iemand een idee?

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook

Ook

Yes I can!

Ik kan gewoon files verzenden en ontvangen en ook de tekst die ik af en toe met ICQ tik kan gewoon door Trillian gebruikers worden gelezen (en andersom).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibbelz
OmniNaut schreef op 20 september 2002 @ 07:29:
[...]

Prefererences > Contact List > Show secondary icons uitvinken
Thanx man het werkt nu allemaal goed _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein

harlekein

Creator Owner

Bij mij werkt IRC behoorlijk slecht. Om de haverklap wordt ik eruit gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibbelz
Nog een vraagje bij MSN+ kan je shortcuts instellen bv. als je alt+1 intoetst dat ie dan automatisch Heeee ofzo weer geeft.. Ook deze optie mis ik in trillian, is hier een plug-in voor of weet iemand waar je dat in kan stellen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan nergens icq contacten blokkeren :?
Iemand een idee of ik er langs kijk cq. het niet kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 20:11:
ICQ prefs (icon onderin waar je ook je status mee aanpast) > Account Preferences > Privacy/Ignlore list

• Fakir
Wokschotel schreef op 20 september 2002 @ 08:31:
Ik heb het probleem dat als ik met mijn ICQ chat met iemand die Trillian heeft er bij die andere persoon alleen maar vreemde tekens verschijnen in plaats van de normale tekst. Iemand een idee?
Klopt, dat schijnt een of ander probleem met emoticons te zijn. Komt vaak voor als een zin met de letter O begint. Is een workaround voor. Staat op het forum bij trillian. Die is op het moment echt even te traag, dus je moet er zelf maar even zoeken. ;)

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 20:11:
Je kunt dat bij de Account Preferences van ICQ instellen. (een keer klikken op "groene bolletje")
Is al beantwoord... |:(

Verwijderd

Komt het nou door die nieuwe lay out van Tweakers dat de inhoud bij trillian niet meer wordt ververst? Ik neem tenminste aan dat ik niet de enigste ben die naar de topics van een paar dagen terug zit te kijken. (Zo ja dan snap ik er echt helemaal niks meer van). Iemand al een oplossing?

• Ook

Ook

Yes I can!

Nou met die layout heeft et niets te maken want een paar dagen geleden deed ie het nog.. (Hij doet het hier dus nu ook niet).
Ik denk zelf eigenlijk dat het meer te maken heeft met de server/scripts op www.theadventurersguild.net (alhoewel de FOK! headlines van die server wel gewoon binnenkomen..) Erg vaag al met al.

Kan er geen directe RSS XML link van tweakers.net komen (die dus ook op tweakers.net staat)?

Verwijderd

En werkt weer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
Iemand de nieuwe plugins al bekeken? Weet iemand of dat forwarden via sms naar nederlandse tel. providers werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fakir schreef op 22 september 2002 @ 04:05:
Iemand de nieuwe plugins al bekeken? Weet iemand of dat forwarden via sms naar nederlandse tel. providers werkt?
hier niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Gamers.nl doet het nu bij mij niet meer :?
Net nog wel maar na 1 x Trillian herstarten werkt het niet meer :(

Meer mensen hier last van?

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Fakir schreef op 22 september 2002 @ 04:05:
Hier ook niet trouwens

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StormZ
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-05-2024

StormZ

koekie?

Indeed St@m dat heb ik ook zoooo vaak dat t echt niet leuk meer is.....hoop dat dat ook nog eens gefixt wordt

Ik gebruik de 0.74b en moet zeggen dat ik 0.73 handiger vond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Laatst online: 02-09 20:00
*kick*

werkt die rss feed van GoT nog wel :?

Ik heb m ingevoerd maar ik krijg helemaal niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sr Juan
  • Laatst online: 10-09 02:46

Sr Juan

7 uur later dan bij jou in NL

leuk grapje in trillian pro 1

A metacontact is an entry within your contact list that represents many contacts. This is normally used to consolidate several accounts which are associated with one unique individual. Such as if a friend "Bob" was on AIM, MSN, ICQ and IRC, you could have all of those accounts combined into a metacontact so that you can tell he is online by looking only at one entry, rather than 4.

How do I generate a metacontact?

First, all of the entries must already exist in your contact list. Then, select all the entries at once. You can do this by holding down the ctrl key while clicking on each entry. Then, right click the selected set and choose "Create MetaContact". From here you can put the metacontact in a particular group and you are good to go!

El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
Het lukt mij niet om een default messenger te koppelen aan een metacontact, nu staat ie op msn, maar dat wil ik niet ivm het ontbreken offline messages

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:13

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Goed ik heb ook een probleempje, bij de gratis versie van Trillian had ik dit ook, en nu weer.
De MSN "schermnamen" worden lang niet altijd / nooit geupdate. Pas als ik met iemand ga chatten, zie ik de andere nick. Maar in de contact list word ie dus nog steeds niet geupdate :/ Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Nu online
alsof dat boeit :P nee ik heb de oplossing niet maar ik rename ze meestal meteen naar de persoosn echte naam weet ik tenminste ALTIJD wie ;t is. Watik wel irritant vind is dat die winamp plugin niet werkt met winamp 3 maarja dat zal wel opgelost worden :)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Nu online
even nog vraagje>> hoe zorg ik ervoor de het MSN gedeelte van Trillian PRO NIET controleert op emails van MSN/HOTMAIL account :?
ik gebruik alleen maar een hotmail account voor msn en niet voor de mails...en elke x min krijg ik bericht van new email :( (en nee ik ga niet over naar ander account voor msn ;) )
alvast bedankt :)

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
yonexfreak schreef op 12 oktober 2002 @ 11:50:
even nog vraagje>> hoe zorg ik ervoor de het MSN gedeelte van Trillian PRO NIET controleert op emails van MSN/HOTMAIL account :?
ik gebruik alleen maar een hotmail account voor msn en niet voor de mails...en elke x min krijg ik bericht van new email :( (en nee ik ga niet over naar ander account voor msn ;) )
alvast bedankt :)
Uhm sinds ik Trillian Pro heb geïnstalleerd doet ie dat standaard niet meer :?
Misschien toch nog es alle instellingen nakijken.
Azrael schreef op 11 oktober 2002 @ 14:05:
*kick*

werkt die rss feed van GoT nog wel :?

Ik heb m ingevoerd maar ik krijg helemaal niks..
Weet niemand dit? Lijkt me nl. wel handig, maar het doet helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Nu online
Azrael schreef op 12 oktober 2002 @ 11:54:
[...]

Uhm sinds ik Trillian Pro heb geïnstalleerd doet ie dat standaard niet meer :?
Misschien toch nog es alle instellingen nakijken.
vreemd...ik zal toch nog eens mn settings controleren maar volgens mij heb ik alles wel x bekeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ga naar je connection manager en kies voor je MSN-naam en kies [Preferences]

Dan kan je bij [Miscellaneous] die instelling veranderen.. :)

Afbeeldingslocatie: http://www.looy-prive.net/files/trillian.jpg

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Nu online
arghh wat dom van me....ik zat te zoeken onder PREFERENCES en had de tab CONNECTION MANAGER helemaal over hoofd gezien en jahoor daar stond de optie: alert me when new mail arrive aangevinkt :X :X :X

dit is category Foutje bedankt :O
* yonexfreak moet nog wakker worden

edit>> tnx BR@M :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Laatst online: 19:13

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Beekforel schreef op 12 oktober 2002 @ 01:30:
Goed ik heb ook een probleempje, bij de gratis versie van Trillian had ik dit ook, en nu weer.
De MSN "schermnamen" worden lang niet altijd / nooit geupdate. Pas als ik met iemand ga chatten, zie ik de andere nick. Maar in de contact list word ie dus nog steeds niet geupdate :/ Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?
Hier is dus niks aan te doen :?
Dan ga ik denk ik weer overstappen naar MSN, ik heb collega's / klasgenoten die af en toe belangrijke meldingen in hun nick hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2023

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Disconnect/reconnect MSN refreshed de namen, maar 't blijft een paardemiddel...

Forget your fears...
...and want to know more...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:16
Kan dat niet met "Toggle Email/Friendly Name display"?
Ok, moet je wel bij iedere contact apart doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ubermaestro
Ik vind die namen veranderen juist een van de redenen om Trillian te gebruiken ipv msn :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula78
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-09 21:07
ubermaestro schreef op 14 oktober 2002 @ 00:32:
Ik vind die namen veranderen juist een van de redenen om Trillian te gebruiken ipv msn :{
Inderdaad! Sommige mensen overdrijven dat gebruik van die display name, en je contact list ziet er niet meer uit.... Vage namen als:
"Ik voel me niet zo lekker vandaag"
"Goh ut wordt weer koud buiten"

Met Trillian kun je tenminste je contacts renamen, en dan ben je er vanaf :)

Wist je trouwens dat je onder "My Mail Accounts" die items ook kunt renamen door ze te selecteren en dan op F2 te duwen...?

3720 Wp @ StecaGrid 3600 Coolcept PVOutput Tech-blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ubermaestro
Dracula78 schreef op 14 oktober 2002 @ 15:57:
[...]

Inderdaad! Sommige mensen overdrijven dat gebruik van die display name, en je contact list ziet er niet meer uit.... Vage namen als:
"Ik voel me niet zo lekker vandaag"
"Goh ut wordt weer koud buiten"

Met Trillian kun je tenminste je contacts renamen, en dan ben je er vanaf :)

Wist je trouwens dat je onder "My Mail Accounts" die items ook kunt renamen door ze te selecteren en dan op F2 te duwen...?
Kan toch ook bij POP-3 options? Too bad die plugin het niet bij mij doet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula78
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-09 21:07
ubermaestro schreef op 14 oktober 2002 @ 17:49:
[...]

Kan toch ook bij POP-3 options? Too bad die plugin het niet bij mij doet :(
Jaaaaa maar, da's dus alleen voor je POP3 accounts en niet je bladiebla @hotmail.com en blaat @yahoo.com. Heb je versie 1.1 van de POP3 plugin al geprobeerd, die werkte bij mij wel...

3720 Wp @ StecaGrid 3600 Coolcept PVOutput Tech-blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhm ben ik trouwens de enigste die weer problemen heeft met die news plugin??? Al dagen dezelfde topics...

Ik gebruik de XML's voor Fok en tweakers van www.theadventurersguild.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
Hier hetzelfde. Topics worden niet meer ververst. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:19

chem

Reist de wereld rond

Voor tweakers heb ik inmiddels een RSS feed gemaakt.
http://achelois.tweakers.net/~hans/tweakers.rss

Als er een raar teken in de lijst zit (a met trema) dan willen sommige feedreaders hem niet pakken. Oh well.
Update elke 5 minuten, maar lijkt me niet nodig vaker dan elke 15 minuten op te halen.

Voor Fok! wil ik hem wel maken, maar dan heb ik layout + toegang db nodig :)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• ZaZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-08 14:24

ZaZ

Tweakers abonnee

Ik ben begonnen met een skineditor te schrijven, is hier nog interesse naar als ie af is?
Of komt er al editor binnenkort?

Lekker op de bank

• Webgnome
  • Nu online
laat maar komen .. is altijd leuk zoiets :P maar of er al 1 is weet ikn iet.. volgens mij niet.

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

Ff een vraagje,waarom moet ik altijd met lettertype kleur opnieuw instelle als ik het gesprek af heb gesloten en dan weer begin moet ik altijd de kleur weer instellen en dat wordt na een tijdje wel 's irritant

• ZaZ

ZaZ

Tweakers abonnee

Ik weet niet zeker of dit helpt, maar ik moet altijd eerst Trillian afsluiten voordat ik Windows afsluit, ander onthoudt ie de settings niet goed.

Lekker op de bank

Verwijderd

je ken je ook je berichten meteen naar de systray laten gaan.
Ik weet wat je bedoeld en da vink ook irri.
Bij msn komen ze toch allemaal schuin onder elkaar, d8 ik
Bij trillian ken je ze wel iets naar rechts schuiven, maar als er iemand iets zegt die nog nix had gezegtd komt ie gwn op de standaard plaats. Rechtboven

Verwijderd

Ook schreef op 17 September 2002 @ 09:00:
Bij mij reageert ie ook een beetje traag/vreemd. Als je eerst per ongeluk een verkeerde site/location invult en dan pas de goede dan refresht ie ook niet en blijft het lijstje leeg.
Ik heb gisteravond onderstaande RSS links ingevuld en nu zijn ze allemaal updated... Het werkt dus wel maar niet ech lekker..

[...]
boee hooee... ik krijg news van 2 maanden geleden.....

iemand anders die weet hoe dit zit met fokzine en tweakers ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 15:02

zAo

GPLv2 Fanboy

Ff andere vraag, wilde er eest een topic van maken magoed:

Heeft iemand de xml-lutjus voor de Tweakers-Icons in mijn Trillian Pro 1.0?? :>

Ik krijg het namelijk niet voor elkaar :/

Lijkt me :7

[ Voor 7% gewijzigd door zAo op 13-01-2003 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein

harlekein

Creator Owner

Ik heb zelf nu een smilie pack gemaakt, maar hoe krijg ik deze in Trillian geïmplementeerd?

Ik heb de volgende bmp:
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~bapti032/richard/emoticons.gif
(hier gif, maar op mijn pc bmp)
Hoe zorg ik ervoor dat deze juist wordt weergegeven in Trillian?

Ten tweede wil ik dat Trillian de emoticons niet uit deze bmp pakt, maar uit losse gif bestanden die ik in de emoticons directory heb geplaatst. Voorbeeld uit main.xml:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
    <bitmap name="myemoticons_15x15"    file="../../stixe/plugins/myemoticons_15x15/emoticons.bmp"/>

<bitmap name="gifEek"           file="../../stixe/plugins/myemoticons_15x15/eek.gif"/>
    <bitmap name="gifShame"         file="../../stixe/plugins/myemoticons_15x15/ashamed.gif"/>

<prefs>
    <control name="emoticons" type="emoticons">

<emoticon text=":eek:"><source name="gifEek"  left="0" right="15" top="0" bottom="15"/></emoticon>
<emoticon text="8-o"><source name="gifEek"  left="0" right="15" top="0" bottom="15"/></emoticon>
<emoticon text="8-0"><source name="gifEek"  left="0" right="15" top="0" bottom="15"/></emoticon>
<emoticon text="8O"><source name="gifEek"  left="0" right="15" top="0" bottom="15"/></emoticon>
<emoticon text="=O"><source name="gifEek"  left="0" right="15" top="0" bottom="15"/></emoticon>
<emoticon text=":O"><source name="gifEek"  left="0" right="15" top="0" bottom="15"/></emoticon>
<emoticon text="8o"><source name="gifEek"  left="0" right="15" top="0" bottom="15"/></emoticon>
<emoticon text="8-O"><source name="gifEek"  left="0" right="15" top="0" bottom="15"/></emoticon>

<emoticon text="x("><source name="gifShame"  left="0" right="15" top="0" bottom="15"/></emoticon>
<emoticon text=":shame:"><source name="gifShame"  left="0" right="15" top="0" bottom="15"/></emoticon>
<emoticon text=":(("><source name="gifShame"  left="0" right="15" top="0" bottom="15"/></emoticon>

</control>
</prefs>

De bmp moet dus niet meer dan een indexatie zijn terwijl de emoticons zelf gewoon gif bestanden zijn. Dit omdat ik de achtergrond transparant wil hebben en sommigen geanimeerd zijn.

[ Voor 152% gewijzigd door harlekein op 16-01-2003 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke!
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:18

Luke!

#Treinbaas
Is er inmiddels al een oplossing voor het niet willen versturen van bestanden-probleem (ook met firewall uit en de hele zooi)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ

ZaZ

Tweakers abonnee

zAo schreef op 13 januari 2003 @ 20:44:
Ff andere vraag, wilde er eest een topic van maken magoed:

Heeft iemand de xml-lutjus voor de Tweakers-Icons in mijn Trillian Pro 1.0?? :>

Ik krijg het namelijk niet voor elkaar :/

Lijkt me :7
Jep, heb ik net af.
stuur me maar een mailtje.

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ

ZaZ

Tweakers abonnee

Kaospilot schreef op 16 januari 2003 @ 16:47:
Ik heb zelf nu een smilie pack gemaakt, maar hoe krijg ik deze in Trillian geïmplementeerd?

Ik heb de volgende bmp:
[afbeelding]
(hier gif, maar op mijn pc bmp)
Hoe zorg ik ervoor dat deze juist wordt weergegeven in Trillian?

Ten tweede wil ik dat Trillian de emoticons niet uit deze bmp pakt, maar uit losse gif bestanden die ik in de emoticons directory heb geplaatst. Voorbeeld uit main.xml:
[knip]
[/knip]
De bmp moet dus niet meer dan een indexatie zijn terwijl de emoticons zelf gewoon gif bestanden zijn. Dit omdat ik de achtergrond transparant wil hebben en sommigen geanimeerd zijn.
Alles wat de kleur RGB(0,128,128) heeft in het bitmapje wordt ook gewoon doorzichtig, dus het is aan te raden om alleen gif te gebruiken voor animaties (al is het alleen maar om het overzichtelijk te houden).
en wat is het probleem met je code? zie je de icons niet?
Als dat zo is dan is dat waarschijnlijk omdat je niet "button=true" erbij hebt gezet

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein

harlekein

Creator Owner

Bedankt voor het antwoord. Ik ben ook bij de Trillian fora te rade gegaan enben er inmiddels uit. Maar hoe je de kleur in bitmap transparant krijgt wist ik nog niet. Ik ga meteen even verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik in Trillian 1.0 ook mijn eigen naam veranderen (zoals bij MSN, Extra, Opties, mijn schermnaam)? Ik kan dit nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 10-09 11:43

Dennahz

Life feels like hell should.

Je klinkt op het MSN icoontje en daarna op set display name :?

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-05 22:43
Verwijderd schreef op 28 January 2003 @ 15:58:
Kan ik in Trillian 1.0 ook mijn eigen naam veranderen (zoals bij MSN, Extra, Opties, mijn schermnaam)? Ik kan dit nergens vinden.
Klik het icoontje van de chatservice aan. En dan staat het ergens in dat lijstje. Voor msn moet je "Set Display Name..." klikken.
offtopic:
GRMBl te sloom, ik open ook altijd teveel vensters :P

[ Voor 14% gewijzigd door Alphega op 28-01-2003 16:05 . Reden: 2 slow ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Ik kan, hoelang dat is ik zou het niet weten, volgens mij via ICQ geen berichten meer sturen met een url erin? ik dacht dat het kwam doordat er 'com' in het bericht stond, maar ook met .nl wilde het vandaag niet helemaal.

Iemand dit eerder gehad? File transfer wil ook niet trouwens, zelfs niet op het interne netwerk. "Your contact is not capable of file transfers", terwijl mijn broertje ICQ gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg die rss feeds maar niet aan de gang, ik heb deze:

http://achelois.tweakers.net/~hans/tweakers.rss

maar hij laat het gewoon niet zien. Als ik er een toevoeg die bij hen er in zitten werkt het wel gewoon. Wat kan dat zijn.

Een fout bij mij of progje dat gaar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
De RSS file werkt perfect in Mozilla, dus daar zal het niet aan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De rss plugin van trillian kan alleen maar met rss v0.91 files goed omgaan. Dus je zal m zelf moeten omzetten naar het goed formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 juli 2003 @ 16:36:
De rss plugin van trillian kan alleen maar met rss v0.91 files goed omgaan. Dus je zal m zelf moeten omzetten naar het goed formaat.
Eeeuh goed.. maar hoe en wat.. geen idee wat je roept :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
(hier stond oud nieuws...)

[ Voor 81% gewijzigd door hemiparo op 03-08-2003 22:25 ]

Verwijderd

Er is nu een nieuwe versie van Trillian pro: de 2.0 public beta
Introduction

Ladies and gentlemen, buckle up your seatbelt. After months of development, Cerulean Studios proudly presents Trillian Pro 2.0. Before its upcoming launch, we would like to give you a glimpse of what's up-and-coming. Current customers can join our beta-testing team.
Hij is dus alleen voor mensen die klant zijn (die dus geldige login gegevens hebben), voor die mensen: http://www.trillian.cc/members/beta.php

Voor de rest: http://www.trillian.cc/trillianpro/buynow.html >:)

Ik heb hem hier al lopen.. En tot nu toe helemaal perfect!

• Webgnome
  • Nu online
en wat is het verschil met de oude 1.0 of .74?

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

zie www.trillian.cc ;)

Steeds meer extra opties.. zo is het nu bijvoorbeeld ook mogelijk om multiple messages te sturen (naar meerdere mensen tegelijk, alleen ICQ contacts uiteraard..).

En als ik het goed heb laad hij nu ook automatisch je contacts van de ICQ server.. Dit hoef je dan dus niet meer via een bestandje te doen wat op je PC staat..!!
- ik weet het, ik ben nog steeds ICQ gebruiker... ;)

Verder hoop aanpassingen achter de schermen wat je niet kan instellen ofzo.. gewoon minor bugs en aanpassingen..

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2003 01:41 ]

• Sassie
Ik heb al gekeken (in de sneakpeek), oa.: makkelijker je skin customizen (van emoticons, sounds wisselen), getabde mgs-vensters, voor sneller wisselen, metacontatcs (een persoon die je zowel op ICQ als MSN hebt, en die 2 'inloggen' bundelen in een metacontact), aparte contaclist per 'connection' (dus geen vermenging van contactlists meer!).

Hier staat de hele sneakpeek: http://www.ceruleanstudios.com/sneakpeek/00Introduction.html

[ Voor 28% gewijzigd door Sassie op 21-08-2003 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou hoorde ik ook dat in versie 2 er een nieuw netwerk verschijnt: Jabber ! 8)
Kan dat iemand bevestigen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
Ja heb ik ook in de sneakpeek (link in post boven je) gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Ik heb alleen met 1.0C nog steeds problemen. Zo krijg ik bij MSN-contacts regelmatig te zien dat de berichten niet konden worden afgeleverd (soms hebben ze ze ook niet gehad, soms wel), ook bestanden versturen/ontvangen werkt lang niet zo goed als met de nieuwe MSN 6. Helaas is dat zo'n kauwgomballenprogramma..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TripleM schreef op 26 August 2003 @ 12:31:
Ik heb alleen met 1.0C nog steeds problemen. Zo krijg ik bij MSN-contacts regelmatig te zien dat de berichten niet konden worden afgeleverd (soms hebben ze ze ook niet gehad, soms wel), ook bestanden versturen/ontvangen werkt lang niet zo goed als met de nieuwe MSN 6. Helaas is dat zo'n kauwgomballenprogramma..
Had ik ook met 1.o pro..

met 2.0 tot nu toe nog geen last van gehad!

Verwijderd

De nieuwste versie: TRILLIAN PRO 2.0 RELEASE CANDIDATE 2 heeft nu ook het hele buddyicon ondersteuning!

Screen:
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~t.wilke/downs/nice4.jpg

• Azrael
Verwijderd schreef op 10 September 2003 @ 23:21:
De nieuwste versie: TRILLIAN PRO 2.0 RELEASE CANDIDATE 2 heeft nu ook het hele buddyicon ondersteuning!

Screen:
[afbeelding]
Is dat dat icoontje dat je bij jezelf kunt instellen, zoals dat bij MSN kan?

Verwijderd

Azrael schreef op 10 september 2003 @ 23:32:
[...]

Is dat dat icoontje dat je bij jezelf kunt instellen, zoals dat bij MSN kan?
Yes!

In je preferences > Buddy Icon kan je zelf plaatjes opzoeken en instellen.
Ook bij de pop-up als iemand on- of offline komt of gaat zie je het icoontje.

De functionaliteit van de MSN-pop-up (als iemand een bericht stuurt dat je dan op de pop-up kan klikken) heb ik nog niet getest.. (ff wachten tot er weer een update van komt.)

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Kan Trillian 2 discussie niet beter in [rml][ Trillian] Pro 2.0 komt eraan![/rml] ?

Maar buddy icons zijn kei eng, nu komen er ineens allerlei vage dingen uit mijn systray kruipen :)

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Pagina: 1 2 3 4 Laatste