alvorens ik heb de search gebruikt maar kon daar niet bepaald veel in vinden.
DirectX en Video drivers zijn ook al gereinstalled maar dat mocht ook niet baten.
Videokaart is een GF2MX PCI 32MB
wat het is op mijn server pc waar soms wel eens mensen op gamen, word ie ook wel vaker voor gebruikt dan alleen maar server spelen
, heb ik ineens een error zodra ik een D3D/DX spel wil starten.
OpenGL games zoals Half Life doen het nog perfect, maar DX/D3D games die hierop staan willen niet starten of geven een foutmelding.
foutmeldingen zijn als volgt:
van Warcraft 3:

van Alien VS Predator 2 & met uitbreiding Primal Hunt:

andere D3D/DX games die erop staan en niet willen starten zijn:
Medieval Total War
Battle Field 1942
mijn vraag is dus eigenlijk simpel (nouja simpel) hoe valt dit op te lossen?
zoals in begin stond vermeld drivers + DX opnieuw installed maar dat mocht niet helpen
Monitor heb ik op 3 manieren geinstalled en mee uitgeprobeerd nl. Plug & Play Monitor, Default Monitor en de monitor drivers zelf Compaq Presario V510 drivers.
bij alleen werd het ook niet opgelost omdat ik d8 aan refresh rate error, maar was het dus uiteindelijk niet.
roep aub niet gelijk van format ff want er staan wel wat belangrijke dingen op de pc die niet ala 1,2,3 te backuppen zijn
, en moeders in huis vind het niet al te leuk als i-net er "weer" een avond uitligt
DirectX en Video drivers zijn ook al gereinstalled maar dat mocht ook niet baten.
Videokaart is een GF2MX PCI 32MB
wat het is op mijn server pc waar soms wel eens mensen op gamen, word ie ook wel vaker voor gebruikt dan alleen maar server spelen
OpenGL games zoals Half Life doen het nog perfect, maar DX/D3D games die hierop staan willen niet starten of geven een foutmelding.
foutmeldingen zijn als volgt:
van Warcraft 3:

van Alien VS Predator 2 & met uitbreiding Primal Hunt:

andere D3D/DX games die erop staan en niet willen starten zijn:
Medieval Total War
Battle Field 1942
mijn vraag is dus eigenlijk simpel (nouja simpel) hoe valt dit op te lossen?
zoals in begin stond vermeld drivers + DX opnieuw installed maar dat mocht niet helpen
Monitor heb ik op 3 manieren geinstalled en mee uitgeprobeerd nl. Plug & Play Monitor, Default Monitor en de monitor drivers zelf Compaq Presario V510 drivers.
bij alleen werd het ook niet opgelost omdat ik d8 aan refresh rate error, maar was het dus uiteindelijk niet.
roep aub niet gelijk van format ff want er staan wel wat belangrijke dingen op de pc die niet ala 1,2,3 te backuppen zijn