Internet op laptop met Acer USB Bluetooth-module en T68i?

Pagina: 1
Acties:

• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik kan nu via IR al wel een internet(GPRS)-verbinding opzetten met mijn T68i (met R2E), maar kan dat ook met de Acer USB Bluetooth-module?

Welk Bluetooth-profile heb je daar eigenlijk voor nodig? hier staat wel een lijstje met wat die acer usb-module voor profiles heeft, het DUN-profile lijkt mij de goeie maar is dat ook zo?

Het OS is Windows 2000, mocht dat nog wat uitmaken...

Heeft iemand dit al eens getest? :)

Verwijderd

't gaat er volgens mij meer om of de T68i een DUN-profile heeft (en dat heeftie wel) en of je dat met die Acer software kan benutten enzo

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:50

Korakal

Up up up!

In de Duitse c't van eind juli/begin augustus stond een test met deze combi (Acer + T68i) en daar functioneerde 'ie probleemloos; idd met het DUN-profile...

• MrDummy
  • Laatst online: 25-07-2025

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

De beste Bluetooth module is van merk TDK. Zowel USB als pcmcia werkt het beste en kent weinig problemen.

• doubleduh
  • Niet online
ja ok, maar die tdk is veel duurder...

mooi, het zou dus moeten werken met die acer, ik zal nog ff proberen die duitse c't ergens te kaufen :)

• Eunos
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2025
Ik heb ook een Acer Bluetooth in combinatie met een T68i en momenteel werkt ie perfect, alleen ik ben wel een week bezig geweest met de goeie drivers vinden, met de standaard meegeleverde drivers wordt alleen DUN ondersteund (wat ik niet gebruik) en geen doorsturen van plaatjes of syncen met outlook. Ik heb daarom eerst 3COM drivers geprobeerd (met wat aanpassingen in de drivers), maar deze werken nog niet helemaal perfect. Daarna heb ik TDK drivers geprobeerd (met wederom wat aanpassingen). Deze werkten goed, alleen kon ik geen plaatjes van T68i naar pc sturen. Daarna heb ik nogmaals de 3COM geprobeerd, en nu werkt alles (wat ik gebruik dan tenminste)
Pagina: 1