Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nokia 6310i - SMS bericht snel wissen...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik bij m'n 6310i een nieuw SMS bericht begin, verschijnt daar in principe eerst het vorige bericht dat ik heb ingegeven.

Bij de 6210 hield ik dan ff de "wis" toets ingedrukt, waarna het scherm in 1 klap leeg was.

Bij de 6310i echter, wordt niet het scherm ineens gewist, maar gaat de cursor in versneld tempo het hele bericht van achter naar voren, karakter na karakter wissen.

Nu kan ik ook kiezen voor "Opties" > "Bericht wissen", maar da's nogal omslachtig.

Weet iemand een manier om het scherm in 1x leeg te maken of kan dit niet?

• Tanu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-12-2023
Gaat bij mijn weten niet. Wellicht bij nieuwe softwareversies?

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Hier lijkt ook niet veel te lukken.
Wel kun je outbox in een keer leegmaken, maar dat is andere koek.

Verwijderd

Bij mij werkt dat wel. Ik heb alleen geen flauw idee welke software versie ik heb, uberhaupt hoe ik hem moet oproepen. Ik heb de 6310i sinds dinsdag. De lightning silver versie.

edit:

Sorry, bij mij doet die dat dus ook niet.. had je vraag niet goed gelezen.

Maar vind deze manier van wissen wel erg prettig.

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
ik irriteer me er ook mateloos aan. duurt een eeuwigheid voordat je weer verder kan. ik heb software versie 4.07 (type *#0000# om daar achter te komen)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus ook versie 4.07. Hoe krijg ik op de gemakkelijkste manier de nieuwste softwareversie in dat ding?

• MaxPoweR
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-11 08:55

MaxPoweR

-=StopTech=-

Lukt bij mij Nokia 6310i ook niet om met de wis toets het bericht in 1 keer te wissen, heb softwareversie 4.80.

• Killkees
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05 12:34

Killkees

bloemetjes en bijtjes enzo

Het lukt bij mij ook niet, heb me er ook al mateloos aan geergerd. heb trouwens software-versie 4.06.

hmm, zijn ze al bij 4.8? zal dat ding toch maar eens laten upgraden bij zo'n nokia-winkel. :o

• Caeruleus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:28
sjeez, wat is het probleem om opties-> bericht wissen te kiezen?

+ ik krijg niet het vorige bericht te zien en als ik een reageer op een bericht kan ik gewoon voor een leeg scherm kiezen :?

(softwareversie 4.07)

no animals were harmed during the production of this message

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad een probleem Caeruleus.... Nu moet ik 5x drukken en voorheen maar 1x.

Is die software trouwens niet toevallig ergens te downen en zelf met een kabel in die GSM te laden? Of moet ik echt bij de Nokia servicedienst wezen?

Verwijderd

Dit staat er bij mij:

V 4.80
11-07-02
NPL-1
(c) NMP.

Bij mij gaat die ook snel wissen. Ik vind het wel handig :)

• wout-hugo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09-2023
leer gwoon je zelf aan heel snel op "Opties" 3x "pijl naar onder" en dan op "kiezen" te drukken!

is toch niet zo lastig :? :Z

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

Verwijderd

Topicstarter
Da's dus zwaar kl*te als je gewend bent om het met de 6210 in 1x te doen. Maar goed... oplossing is dus nieuwe softwareversie dus die zal ik van de week even laten flashen...
Pagina: 1