Toon posts:

[XP] NVARCH32.DLL Kan niet worden geladen ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb net XP opnieuw geinstalleerd en krijg de volgende melding:

'Deze toepassing kan niet worden gestart omdat NVARCH32.dll niet kan worden gevonden. Het opnieuw installeren van deze toepssing kan dit probleem misschien oplossen.'

Heb je wat aan.. |:(

Heft iemand NVARCH32.DLL voor mij? Ik kan hem niet vinden op de grotere DLL websites.

Of, Wie weet hoe dit probleem kan ontstaan / oplossen ?

En, hoe kan ik zien in XP wat er allemaal opgestart word bij het starten van XP (en dan bedoel ik niet wat er in de startup folder staat).

Alvast bedankt !

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op 08 september 2002 @ 18:34:
Heb net XP opnieuw geinstalleerd en krijg de volgende melding:

'Deze toepassing kan niet worden gestart omdat NVARCH32.dll niet kan worden gevonden. Het opnieuw installeren van deze toepssing kan dit probleem misschien oplossen.'

Heb je wat aan.. |:(
NV = NVidia wellicht?
Heft iemand NVARCH32.DLL voor mij? Ik kan hem niet vinden op de grotere DLL websites.
DLL-letjes zijn (c) voor zover ik weet...
En, hoe kan ik zien in XP wat er allemaal opgestart word bij het starten van XP (en dan bedoel ik niet wat er in de startup folder staat).
msconfig
registry

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
MSCONFIG die zocht ik.. zal ff kijken wat de boosdoener is. Nvidia is een mogelijkheid, maar bij de vorige installatie was er nix aan de hand, en toen had ik ook al de Gef 4600

Verwijderd

Topicstarter
Hmm.. het zit m niet in de startup programma's

Help !

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

HEY !

Ik weet dat het lastig is, maar het is niet de bedoeling dat je je topic nu al loopt te kicken.

[google=nvarch32.dll] geeft aan dat het je driver van je kaart is.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device