Toon posts:

[illustrator]Probleem met kleur toevoegen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met het maken van een logo. Ik heb het logo al gemaakt in photoshop, maar omdat de lijnen niet goed lopen, en veel bedrijfen het illustrator formaat willen ben ik het nu in dat programme aan het maken.

Ik ben al een aardig eindje op weg, en de lijnen staan er al. Ik wil nu alleen kleur toevoegen aan 1 kant.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/cyberhooligan/fotosch/maaklogo1.jpg

Het is de boedoeling dat aan de kant waar het blauwe stipje staat, het hele vlak blauw wordt. Ik krijg dit nu alleen voor elkaar als ik langs het hele geheel een lijn trek.

Maar zijn hiet ook andere (snellere / betere) manieren voor?

Verwijderd

Met de 'pathfinder' kun je een hoop. Extruden e.d. Misschien dat t daarmee lukt.

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

Nee, zit volgens mij nix anders op als langs het geheel een lijn trekken.
Misschien dat er een namier is ( pathfinder :? ) om die lijn snel te tekenen, maar dat zal toch moeten lijkt me.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• ddtommie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-01 12:03
exporteren naar flash, heerlijk simpel inkleuren, terug exporteren... levert misschien wat problemen op vanwege brakke export/import maar in flash kleuren is zeeeer veel makkelijker (vind ik :))

Verwijderd

je kunt gewoon een halve blauwe cirkel maken, zorgen dat dat zwaard een vulling heeft (wit misschien) en het zwaard erboven op plaatsen. Klaar.

Verwijderd

Topicstarter
Heb het zwaard met pathfinder een kleur weten te geven. Toen heb ik er een halfe circel onder gezet. Dus ik heb het voor elkaar :D

dus iedereen bedankt voor de reacties.
Pagina: 1