3rd party ADSL modem?

Pagina: 1
Acties:

• Solarsparc
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:08
Hey,

Ik hoop niet dat ik hiermee een open deur intrap, maar ik heb een vraagje over ADSL modems - ik sta op het punt om ADSL te nemen, maar ik vind de prijs van het modem nogal aan de hoge kant. Nu zag ik in de pricewatch een aantal ADSL modems staan (waaronder interne varianten) voor schappelijkere prijzen. Nu is mijn vraag: wie heeft hier ervaring mee en kan mij een modem aanraden? Nowthatsit.nl heeft bijvoorbeeld een erg leuk geprijste connexant modem, maar dan moet ie natuurlijk wel werken.

P.s.: ik heb gesearcht en niets gevonden

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:02
Geef aub wat meer info. Op deze manier kan niemand je helpen ;)

Belangrijk is bijvoorbeeld: Via welk netwerk wil je gaan ADSL-en, analoog of ISDN etc :)

• Solarsparc
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:08
Het lijkt er nu op dat het via ISDN zal gaan, maar dat kan eventueel ook overgezet worden - aangezien ISDN toch vrij nutteloos is in combo met ADSL (zonder fax etc.).
Ik vroeg me eigenlijk ook gewoon af of er mensen zijn die het modem niet bij ome KPN hebben gekocht maar gewoon zelf voor een modem hebben gezorgd - dit zullen er sowieso wel niet zoveel zijn, maar zoals het eruit ziet kan er nogal wat geld mee bespaard worden dus het leek me wel interessant.

Verwijderd

Ik denk dat het wel kan maar dat je dan meer op jezelf/fabrikant bent aangewezen aangezien kpn ervan uit gaat dat je een alcatel neemt/

• Timer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-06 12:09
Bij Planet is het USB modem momenteel gratis. Ik zou zelf ethernet nemen... maar 't is wel goedkoper dan er een in de pricewatch halen (en iets veiliger ivm garantie).
http://www.planet.nl/adsl

• QBiT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-06 21:32
USB is idd gratis te krijgen op het moment, ethernet modem roeleert vooral als je er meerdere pcs aan wilt hangen, gewoon tweaken die hap en gaan :7
Pagina: 1