Ik heb dus een warez versie van AoE 2 maar als ik inlog op de microsoft game zone AoE 2 room krijg ik te lezen dat het spel niet op mijn harddrive te vinden is. Ligt dit aan de warez versie of aan iets anders?
Welke versie heb je?Verwijderd schreef op 08 september 2002 @ 18:01:
Ik heb dus een warez versie van AoE 2 maar als ik inlog op de microsoft game zone AoE 2 room krijg ik te lezen dat het spel niet op mijn harddrive te vinden is. Ligt dit aan de warez versie of aan iets anders?
Kweenie, het is al een jaar of 2 geleden dat ik The Zone gebuikteVerwijderd schreef op 08 september 2002 @ 18:04:
week nie. waar zie ik dat?
Nee bij mij werkte alles perfect me tde illegale versie.Tha_Freak schreef op 08 september 2002 @ 18:05:
Zal waarschijnlijk aan het feit liggen dat je een warez versie hebt.
Verwijderd
Ja, dat ligt eraan dat je een warez versie hebt 
Het heeft iig te maken dat ie hem niet in het register kan vinden. Of je dat met de .reg file oplost weet ik niet, maar het werkt iig als hem netjes in de winkel koopt.
Het heeft iig te maken dat ie hem niet in het register kan vinden. Of je dat met de .reg file oplost weet ik niet, maar het werkt iig als hem netjes in de winkel koopt.
Ik zit nu weer ff op de zone, ik zal ff voor je kijken.Verwijderd schreef op 08 september 2002 @ 18:08:
hmm ok thx voor de feedback
Hmm alles werkt perfect hier hoor.
Verwijderd
Owja, je kan het natuurlijk ook nog altijd spelen via Gamespy (ja, Gamespy
, want ASE ondersteunt het niet geloof ik)

Verwijderd
Dan moet je het zelf instellen...Verwijderd schreef op 08 september 2002 @ 18:13:
Gamespy herkent de game niet
Pagina: 1