creative GF4TI4600

Pagina: 1
Acties:

• tazmaniac20
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-11-2025
Ik ben van plan een nieuwe videokaart te kopen, namelijk de :>>>

Creative Labs GeForce4 Ti4600/AGP 128MB DDR TvOut DVI voor euro 305 bij Acesonline

Mijn vraag is kan ik deze kaart op gewoon op mijn normale CRT monitor aansluiten of moet ik dan een verloopstekker kopen? En nog een tweede vraag is werkt deze videokaart wel op mijn mobo MSI K7Turbo?

Iemand al ervaringen met deze videokaart?

• Silentpuma
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-08 23:53

Silentpuma

To much mind...

Als je kaart alleen maar DVI out heeft zou je idd een verloop-stekkertje moeten hebben. Je zou beter gewoon een kaart zoeken met VGA-uitgang, stukje makkelijker niet? 8)7

In principe werkt die kaart goed in alle vormen van AGP. Ik weet niet zeker of de TI 4400 AGP8x nodig heeft, maar een strd 4x zou ook wel voldoende moeten zijn denk ik. En volgens mij heeft jouw mobo dat wel dus dat gaat wel lukken :) Maar 100% eruit kunnen halen, tsja...

Use the Search Luke...

• tazmaniac20
De videokaart is erg goedkoop, een TI4600 voor euro 305!! Voor dat geld doe ik het wel met een verloopstekker. Heeft zo'n verloopstekker nog invloed op je beeldkwaliteit, ik heb namelijk een 21'' digital monitor?

Verwijderd

Nee hij heeft ook va, alle gf4's hebben support voor twee uitgangen dus zullen ze niet het stekkertje eraf halen dat levert ze niets op qua mindere kosten of zo.

Verwijderd

tazmaniac20 schreef op 08 september 2002 @ 17:47:
De videokaart is erg goedkoop, een TI4600 voor euro 305!! Voor dat geld doe ik het wel met een verloopstekker. Heeft zo'n verloopstekker nog invloed op je beeldkwaliteit, ik heb namelijk een 21'' digital monitor?
hij bedoelt met dit 8)7 te zeggen dat er altijd een vga stekker op een videokaart zit, omdat hij anders geen vga kaart zou heten, en de dvi is extra voor als je een tft of lcd schermpje hebt :)

• tazmaniac20
Oke, ik wist dus niet dat ie standaard ook een vga uitgang hebt, dat stond namelijk niet bij de omschrijving van de videokaart. Maar is een toch een zeer lage prijs voor een zeer snelle videokaart?? Weet iemand wat voor snelheid geheugen hier op zit?

Exacte omschrijving: Creative Labs GeForce4 Ti4600/AGP 128MB DDR TvOut DVI

Verwijderd

tazmaniac20 schreef op 08 september 2002 @ 17:56:
Oke, ik wist dus niet dat ie standaard ook een vga uitgang hebt, dat stond namelijk niet bij de omschrijving van de videokaart. Maar is een toch een zeer lage prijs voor een zeer snelle videokaart?? Weet iemand wat voor snelheid geheugen hier op zit?

Exacte omschrijving: Creative Labs GeForce4 Ti4600/AGP 128MB DDR TvOut DVI
zoals ik al zei een vga zit altijd op een videokaart want waar zou hij anders moeten worden aangesloten en hoe kan je nou dual screen zonder de vga poort? maar ok ik kan niet vinden wat voor geheugen er op zit (creative site)
Pagina: 1