Misschien is het een domme vraag, maar ik heb eens een keer halflife geinstalleerd (nooit eerder gedaan) en daar wilde ik dus ff counterstrike bij in zetten. Nu heb ik dus de nieuwste versie van CS (versie 1.5), hij heeft hem geinstalleerd, maar wat nu. Als ik halflife opstart, krijg ik gewoon weer het 'halflife-scherm'

Verwijderd
            Er bestaan geen domme vragen, alleen domme antwoorden 
. Maar heb je de Counter-Strike modversie of de retailversie? Bij de mod is Counter-Strike een onderdeel van Half-Life, dus moet je hem daar selecteren onder Custom Game in het hoofdmenu van Half-Life. Bij de retail wordt er een aparte snelkoppeling voor aangemaakt. Ik hoop dat je zo geholpen bent?

na het installeren en updaten van half life installeer je CS. dan vraagt hij offie een shortcut moet maken, zeg ja/yes en dubbel klik daar op.
de shortcut zal er ongeveer zo uitzien:
X:\games\Half-Life\hl.exe -console -game cstrike
            de shortcut zal er ongeveer zo uitzien:
X:\games\Half-Life\hl.exe -console -game cstrike
Verwijderd
            ik zou het niet via het spel zelf opstarten... server vinden wordt dan een HELL.... probeer het progje "The All Seeing Eye" ... daar kan je veel makkelijker servers in vinden...
suk6
            suk6
of HLSWVerwijderd schreef op 08 september 2002 @ 18:42:
ik zou het niet via het spel zelf opstarten... server vinden wordt dan een HELL.... probeer het progje "The All Seeing Eye" ... daar kan je veel makkelijker servers in vinden...
suk6

Pagina: 1