Ik probeer een derde DDR te installeren maar het lukt niet 2 lukt wel maar zodra ik de derde er in doe dan wilt ie niet meer starten... het gaat om 3 x 256mb
Verwijderd
Ik heb hetzelfde bord en heb 2x256 ddr, werkt goed, is het derde bankje geen andere type, al geprobeert een bankje om te wisselen?
de P4B266 ondersteund geen 3 dubbelzijdige DIMMs Waarschijnlijk is een van de 2 modules in slot 2 en 3 een dubbelzijdige module (16 chips)
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Verwijderd
jah dit komt doordat de 3e ofzow alleen single mag zijn ofzow... staat in manual van je mobo uitgelegd!
Nee, het heeft ermee te maken dat je niet meer dan 4 zijdes kunt aansturen dus maximaal 2* dubbel- of 1*dubbel- en 2* enkelzijdigVerwijderd schreef op 08 september 2002 @ 17:14:
jah dit komt doordat de 3e ofzow alleen single mag zijn ofzow... staat in manual van je mobo uitgelegd!
Maar het staat inderdaa in je handleiding uitgelegd.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Je mag in totaal 4 (vier) banken/row's installeren, dat betekent dat je met twee double-sided DIMM's of één double-sided plus twee single-sideds (of een andere combo) al aan de tax zit (want die bestaan uit twee banken/row's per stuk). Dus tel ze en trek je conclusie
Meer kan die chipset gewoon niet aan. Staat ook wel in de manual.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()