hoi
Ik ben van plan om een mobo te kopen van asus (a7v8x) met het pc2700 memory
512 mb casl 2. Het bordje is gebasseerd op het kt400 gebeure maar uit de verschenen reviews blijkt dat met het nieuwe geheugen pc3200(of wat het ook was) de performance te wensen over laat en dat het kt333 platform nog steeds beter presteerd.(vandaar mijn evt. keuze van het pc2700 geheugen)
Tevens ben ik van plan om de amd 2400+ er op te zetten met een degelijke cooler.
over een paar maanden(2 a 3) zal ik hopelijk in het bezit zijn van de 9700. tot die tijd nog maar even doen met mijn oude G2(of toch maar een nieuwe g4 en dan later over stappen naar de 9700).
Heb al zo vaak de forums en reviews gelezen dat ik het zelf niet meer weet.
De bedoeling is om voor het einde van het jaar de boel voor elkaar te hebben.
kortom ik wil er helemaal klaar voor zijn om de nieuwste games(1942, doom3, Ur,enz. te kunnen draaien) en om evt. te kunnen upgraden wanneer dat nodig is.
De vraag aan jullie is:
1 Is het wat ? of zit ik hier maar wat uit mijn nek te l.......
2 kan ik beter effe wachten tot ze het kt400 gebeure goed voor elkaar hebben
3 Geef jullie mening en advies
Bedankt
Ik ben van plan om een mobo te kopen van asus (a7v8x) met het pc2700 memory
512 mb casl 2. Het bordje is gebasseerd op het kt400 gebeure maar uit de verschenen reviews blijkt dat met het nieuwe geheugen pc3200(of wat het ook was) de performance te wensen over laat en dat het kt333 platform nog steeds beter presteerd.(vandaar mijn evt. keuze van het pc2700 geheugen)
Tevens ben ik van plan om de amd 2400+ er op te zetten met een degelijke cooler.
over een paar maanden(2 a 3) zal ik hopelijk in het bezit zijn van de 9700. tot die tijd nog maar even doen met mijn oude G2(of toch maar een nieuwe g4 en dan later over stappen naar de 9700).
Heb al zo vaak de forums en reviews gelezen dat ik het zelf niet meer weet.
De bedoeling is om voor het einde van het jaar de boel voor elkaar te hebben.
kortom ik wil er helemaal klaar voor zijn om de nieuwste games(1942, doom3, Ur,enz. te kunnen draaien) en om evt. te kunnen upgraden wanneer dat nodig is.
De vraag aan jullie is:
1 Is het wat ? of zit ik hier maar wat uit mijn nek te l.......
2 kan ik beter effe wachten tot ze het kt400 gebeure goed voor elkaar hebben
3 Geef jullie mening en advies
Bedankt