Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Ben op zoek naar een frame van een case

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal gelijk maar eens uitleg geven voordat ik weer overspoeld wordt met vragen.

Ik ben namelijk op zoek naar een frame van een case dus zonder.
- zij-panelen
- frontpanel
- voeding

weet iemand ofdat dit ergens te koop is want ik vindt het zonde om een compleet nieuwe case in stukken te zagen voor een simpel stukje frame. })
En nee, ik maak het nu niet zelf ik heb dat al eens gedaan en neem maar van mij aan dit kost te veel tijd :(

• pyravex
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-03-2023

pyravex

wa jij bob,stoel moet er staan

ik heb r 1 staab
mag je zo op komen halen
mail ff naar pyravex@wokel.net
dan zal ik wel ff een foto

|we live in the history of a mad man Mr. G |

Verwijderd

Topicstarter
het probleem is dat niemand er twee dezelfde heeft staan. omdat ik twee computers heb staan wil ik deze allebei in de zelfde kast stoppen. Als je ze ergens zou kunnen kopen dan hebben ze er vast wel meer als twee maar toch vriendelijk aangebode!!

• Interstice
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-03 16:51

Interstice

Hallo?

Ik denk dat je niet zo snel losse frames gaat vinden. De productie is een hele kast, voor losse frames is bij de detailhandel geen markt, dus zal je al naar de groothandel moeten daar waar de kastenfabriek zijn frame haalt. Ik wens je veel succes en ik denk dat je of twee al cheapo kasten moet kopen en mollen. En zo duur is de goedkoopste kast ook weer niet.

Proud member of Tacopsclan [CLS]

Verwijderd

Topicstarter
erg duur zijn ze niet dat klopt maar dat is niet de ideale manier.
Als niemand weet of ze te koop zijn ga ik toch twee kasten kopen en die
slopen >:)

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:04

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Bij DES in Den Haag hebben ze hele simpele kastjes vanaf zo'n 30 euro. Maar waarom maak je je frame niet zelf

• kingfriko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-10 14:30

kingfriko

100 % BULLY

Verwijderd schreef op 08 september 2002 @ 16:46:
En nee, ik maak het nu niet zelf ik heb dat al eens gedaan en neem maar van mij aan dit kost te veel tijd :(
Wat staat er nou :?

kingfriko

Verwijderd

Topicstarter
ik heb op het moment al een zelfgebouwde case maar ik heb geen zin om weer te gaan meten, tekenen, en uiteindelijk schelden omdat het net niet past 8)7
Pagina: 1