Vanochtend deed mijn pc het nog gewoon, maar na een keer opnieuw opstarten liep de pc helemaal vast. Dit bleef hij doen totdat hij helemaal niks meer deed (de ventilatoren en cd-romspelers e.d. werden geactiveerd en na 10-15 seconden viel de pc uit.
Toen heb ik de processor in een andere computer getest en deed ook niks, andere processor in mijn computer gezet en die draaide wel goed.
Daarna heb ik de XP proc. er weer in gezet en deed hij eerst nog niks, nog een keer test en hij draait nu weer als een zonnetje.
Kan iemand mij misschien vertellen of dit een voorteken is van het veel te vroeg overlijden van mijn proc. binnenkort?
Specs.
MSI KT-3 Ultra
AMD XP 1800+ met C-Spire koeler
Samsung pc2700 256 MB DDR
WD 40 Gig HD
Realtek netwerkkaart
Btw. de computer is niet overgeclockt/unlocked o.i.d.
Toen heb ik de processor in een andere computer getest en deed ook niks, andere processor in mijn computer gezet en die draaide wel goed.
Daarna heb ik de XP proc. er weer in gezet en deed hij eerst nog niks, nog een keer test en hij draait nu weer als een zonnetje.
Kan iemand mij misschien vertellen of dit een voorteken is van het veel te vroeg overlijden van mijn proc. binnenkort?
Specs.
MSI KT-3 Ultra
AMD XP 1800+ met C-Spire koeler
Samsung pc2700 256 MB DDR
WD 40 Gig HD
Realtek netwerkkaart
Btw. de computer is niet overgeclockt/unlocked o.i.d.