Volgens mij hebben ze dat gewoon bij de V&D
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Wat is de naam dan van het product?
Lijkt me niet dat als je naar de v&d gaat en je zegt: "ik wil lcd-scherm beschermfolie hebben" dat ze dan weten wat je bedoeld....
Lijkt me niet dat als je naar de v&d gaat en je zegt: "ik wil lcd-scherm beschermfolie hebben" dat ze dan weten wat je bedoeld....
MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe
screenprotector's. normale simpele te koop bij V&D, Dixons, Dynabyte etc. Speciale te bestellen via www.screenprotectors.com of lees reviews+links bij www.thegadgeteer.com
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
ik zal is kijken op die sites, dank.
volgens mij was er ook iemand, die had 5 euro in een envelop gedaan en naar een bedrijf in duitsland gestuurd en heeft toen 3 folie's thuis gekregen.
Nu kan ik die post niet meer vinden in de search. Er stond ook een internetsite vermeld in die post.
weet iemand die site nog?
volgens mij was er ook iemand, die had 5 euro in een envelop gedaan en naar een bedrijf in duitsland gestuurd en heeft toen 3 folie's thuis gekregen.
Nu kan ik die post niet meer vinden in de search. Er stond ook een internetsite vermeld in die post.
weet iemand die site nog?

Op www.hoodmanusa.com verkopen ze ze ook, maar hoodman is wel duur spul. 20 dollar voor een velletje plastik.
Verwijderd
Office centre heeft van die all in one pakketjes. Daar zitten extra stylus pennen in, removable screen protectors, polijst voor het scherm etc...
20 euro is nog altijd goeikoper dan een nieuw LCD
Mother, will they like this song?
Ja maar je gaat niet je scherm vervangen als er een krasje opzit.TheLunatic schreef op 11 september 2002 @ 11:37:
20 euro is nog altijd goeikoper dan een nieuw LCD
Pagina: 1