Ik vroeg me af of er iemand ervaring heeft met ibazar.nl, en hoe dat is bevallen. Soms zijn er namelijk best aardige aanbiedingen, maar ik ben er nooit zo zeker van als iemand 256 MB 133 geheugen verkoopt voor 400 piek
en zegt dat het 'als niet' is. Wat vindt men hiervan?
Verwijderd
het is variabel daar, zit ook een hoop "scum" tussen, vaak kun je kijken bij de betrouwbaarheidsindex van de verkoper. Ik moet zeggen dat ik tot nu toe liever zaken doe via tweakers.....
Verwijderd
ja, meedere keren en het bevalt me perfect. Lagere prijzen dan via tweakers. Vaak gewoon nieuw. Via 2dehands.nl ook erg prettig.
Let Op. alleen onder rembours, nooit van te voren betalen.
Let Op. alleen onder rembours, nooit van te voren betalen.
Maar onder rembours kan je toch ook niet je aangeschafte hardware gaan testen terwijl de postboden beneden aan de deur staat te wachten? Dat duurt te lang. Hoe weet je of alles dat je hebt gekocht ook werkt?
Och je kan meestal ook wel regelen dat je het ophaalt ofzo (en werkend te zien krijgt)
Laat maar.. .
ik heb vandaag toevallig een pakketje ontvangen van iemand die ik bij iemand gekocht heb, een miro video studio 400 om prcies te zijn. dus hier ging alles ok. verder wil ik je ff verwijzen naar www.ricardo.nl dat is ook echt een goede site daar heb ik tot nu toe alles verkocht wat ik wou verkopen zo heb ik laatst nog voor mijn asus 3800 ultra deluxe (tnt2 ultra) fl 400,- voor gevangen. je moet afentoe goed kijken waar je spullen het goedkoopst kunt kopen. tot nu toe vind ik tweakers.net duurder dan via die veiling sites en afentoe worden er nog nieuwe dingen aan geboden ook.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Laatst nog een p120 van een (lekker aan de telefoon klinkende) jonge dame gekocht via ibazar.
Prima, prijsje ook goed.
Helaas waren de rembourskosten bijna net zo duur als de CPU.
Prima, prijsje ook goed.
Helaas waren de rembourskosten bijna net zo duur als de CPU.
"scum" inderdaad jah,
laatst kon ik Pam. Anderson kopen voor 25,- piek
laatst kon ik Pam. Anderson kopen voor 25,- piek
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Ik heb altijd zeer veel gekocht/verkocht via allerlei tweedehands sites. Een kleine opsomming van wat ik zo snel nog weet:
Plotter A0
Plotter A3 (2x)
Printer (laser) 2x
Printer (matrix A3)
Complete PC (P166)
Geheugen 1mb (8x)
Geheugen 16mb (2x)
Geheugen 32 mb (2x)
Geheugen 64mb (4x)
Geheugen 128 mb(2x)
Geheugen 256 Mb ECC (1x)
Zipdrive (2x)
Tekentablet a3
Scanner 2x
Vidokaart G200
TV kaart
Abit BP6+2xcell366@550
Kast
SCSI kaarten (8x)
Plextor 12 speed
Plex 40 speed
Plexwriter 4/2/20
Philips CDD-2600 (good old times)
Dit is wat ik zo kan verzinnen. Bij al deze aankopen ben ik slechts 1 keer opgelicht. IOMega heeft mij toen erg prettig geholpen.
Plotter A0
Plotter A3 (2x)
Printer (laser) 2x
Printer (matrix A3)
Complete PC (P166)
Geheugen 1mb (8x)
Geheugen 16mb (2x)
Geheugen 32 mb (2x)
Geheugen 64mb (4x)
Geheugen 128 mb(2x)
Geheugen 256 Mb ECC (1x)
Zipdrive (2x)
Tekentablet a3
Scanner 2x
Vidokaart G200
TV kaart
Abit BP6+2xcell366@550
Kast
SCSI kaarten (8x)
Plextor 12 speed
Plex 40 speed
Plexwriter 4/2/20
Philips CDD-2600 (good old times)
Dit is wat ik zo kan verzinnen. Bij al deze aankopen ben ik slechts 1 keer opgelicht. IOMega heeft mij toen erg prettig geholpen.
Pagina: 1