Hey, ik heb een 30 GB schijf over en ik zou hier de rondren schijf van willen maken. Ik zag vandaag namelijk hier een soort van bay. Wat is het en kan je ermee hotswappen? Owja, kan die 30 GB Barracuda II erop aangesloten worden?
hotswappen zou nooit kunnen je standaard ide (die dure raid controllers wel)
Deze kan je alleen swappen als je pc uit staat....
edit:
Deze heeft ook nog wat leuke features erop zitten wat hem duur maakt (ik heb de mijne voor € 10,- gehaal met 2 fannetjes (die er al weer af zijn ivm het lawaai))
Deze kan je alleen swappen als je pc uit staat....
edit:
Deze heeft ook nog wat leuke features erop zitten wat hem duur maakt (ik heb de mijne voor € 10,- gehaal met 2 fannetjes (die er al weer af zijn ivm het lawaai))
if broken it is, fix it you should
Die is voorzover ik kan zien niet hotswappable.
Dan moet je meer denken aan raid kaarten die dat ondersteunen icm zoiets als dat
Of externe usb/firewire bakkies voor je HD.
Dan moet je meer denken aan raid kaarten die dat ondersteunen icm zoiets als dat
Of externe usb/firewire bakkies voor je HD.
Maar weet iemand dan een goeie tip voor een rondrenharde schijf? Want mijn nieuwe kast gaat nogal lastig open vergeleken mijn oude. Ik heb het liefst een goedkope en een zwarte. Koeling hoeft eigenlijk niet. Owja, hotswappen dus ook niet!
huh? heb je mijn post gelezen?
firewire of usb.
Daar zijn al wat combinaties voor te krijgen.
Zoek maar eens op lacie bij google.
firewire of usb.
Daar zijn al wat combinaties voor te krijgen.
Zoek maar eens op lacie bij google.
Ja, maar wat ik dus wil is dus geen hotswappen meer, maar gewoon een dik gat in de voorkant van mijn pc waar ik die HD in kan stampen als de PC uit staat.
Nou wat dacht je van degene die in je eigen eerste post staat?
Of zoek even op GoT op removable brackets.
Ook even met de search van ACM
Of zoek even op GoT op removable brackets.
Ook even met de search van ACM
maar dat ding heeft wel een Master/Sleeve functie! een echte sleeve! wauw! kan je die ook aantrekken? en zou er ook een longsleeve versie zijn...? gaaf!
Chriet Titulaer is de man
Je hebt wel meer dan genoeg antwoorden gehad, zo 
Zoekvraagje, dicht dus.
Zoekvraagje, dicht dus.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()